پروفسور اوجات از ۲۶ جولای ۲۰۱۷ به طور رسمی ریاست دانشگاه تِربوکا (پیام نور) را به عهده گرفته است.

"فضیلت اهل علم نسبت به اهل عبادت مانند ماه کامل در مقایسه با همه ستارگان است"

پروفسور اوجات از ۲۶ جولای ۲۰۱۷ به طور رسمی ریاست دانشگاه تِربوکا (پیام نور) را به عهده گرفته است. وی در ۲۶ اکتبر ۱۹۶۶ در شهر سومدانگ، جاوه غربی متولد شد. این مرد تمایل زیادی به سفر دارد. این مسافرت یک مسافرت عادی نیست، بلکه یک سفر دانشگاهی برای شرکت در سمینارها و همایش ها در سطح ملی و بین المللی است. هنگامی که از برگزاری سمینار یا همایشی که در آن شرکت نکرده است، با خبر می شود، بلافاصله مقاله ای خوب برای آن همایش تهیه و ارسال می کند تا بتواند در آن حضور پیدا کند.

او از زمان کودکی یک کودک باهوش و اغلب جزء نفرات برتر کلاس بود. حتی هنگام پایان دوره لیسانس خود در دانشگاه تربیت معلم شهر باندونگ، مقام بهترین فارغ التحصیلان را به خود اختصاص داد.

این موفقیت آکادمیکی باعث شد مقطع فوق لیسانس در دانشگاه لا تروب، استرالیا و دکتری خود در دانشگاه سیمون فریزر، کانادا با بورس تحصیلی از بانک جهانی بگذراند. هر دو تحصیلات تکمیلی را با نتایج رضایت بخش به پایان رساند.

او به یک روایت نقل شده از ابو داود و ترمذی ، تمسک جسته و آن را اساس خود در طلب علم قرار داده است.

او بیش از ۲۵ سال است که زندگی خود را وقف پیشرفت این دانشگاه کرده است. مناصب مختلفی به این پدر دو فرزند از مدیریت و ریاست گروه، معاونت رئیس دانشکده تربیت معلم و علوم تربیتی دانشگاه تربوکا، ریاست واحد بوگور، ریاست مرکز توسعه مواد درسی، امتحانات و نظام اطلاعاتی دانشگاه تربوکا و در حال حاضر ریاست این دانشگاه واگذار شده است.

او با موقعیت فعلی خود امیدوار است که در پیشرفت دانشگاه تربوکا بیشتر مشارکت داشته باشد و این دانشگاه در زمینه آموزش از راه دور با استانداردهای جهانی در آسیا قرار گیرد که شامل افرادی شود که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند و دسترسی به آموزش های عالی برای آنها سخت است. و از این رو، اصطلاح می تواند برای افراد، اماکن، ایده ها و روش های جدید در زمینه آموزش، اجرایی شود.

منبع: سایت رسمی دانشگاه تِربوکا

https://www.ut.ac.id/profil-pimpinan

کد خبر 3069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =