وضعیت موجود و روند کلی پیشرفت مجموعه های تلویزیونی چینی

در سال ۲۰۱۸، کنفرانس برنامه ریزی سریال تلویزیون جهت توسعه سریال های تلویزیونی در آینده برنامه خود را ارایه کرد .

منبع: مجله «رسانه ها»، شماره ۲، ۲۰۲۰

چی شوء(Qi xue)    سونگ هوی(Yang hui)

     در سال ۲۰۱۸، اداره رادیو و تلویزیون ملی چین ، بیشتر بر توسعه با کیفیت و نوآورانه رادیو و تلویزیون تمرکز کرده و الزامات جدیدی را برای کارهای نمایشی تلویزیون مطرح کرده است. کل صنعت سریال های تلویزیونی اندیشه های مهم دبیرکل شی جین پینگ در مورد کارهای ادبی و هنری را کاملاً بررسی و اجرا کرده، تصمیمات و ترتیبات نوزدهمین کنگره ملی حزب را به طور کامل اجرا کرده و تمام تلاش خود را برای ارتقا کیفیت سریال های تلویزیونی به کار گرفته است.

     در سال ۲۰۱۸، اداره رادیو و تلویزیون ملی به تقویت پشتیبانی از سیاست ها، تنظیم بازار و تبلیغات برای ایجاد یک فضای توسعه سالم ادامه داد. میزان تولید سریال های تلویزیونی ثابت ماند اما کیفیت هنری به طور قابل توجهی بهبود یافت و موقعیت غالب مضامین واقع گرایانه بیشتر تثبیت شده است. در روند تحول و به روزرسانی سریال های تلویزیونی داخلی، ما دائماً در حال سرعت گرفتن از یک کشور بزرگ سریال تلویزیونی به یک کشور قدرت سریال تلویزیونی هستیم و ما تلاش می کنیم دوره جدیدی از رونق و پیشرفت مجموعه های تلویزیونی چینی را در دوره جدیدی آغاز کنیم.

به اصل "ارتقا، تضمین و مدیریت" پایبند باشید و بهینه سازی سیستم سیاست را ادامه دهید

     در سال ۲۰۱۸، کنفرانس برنامه ریزی سریال تلویزیون جهت توسعه سریال های تلویزیونی در آینده  برنامه ی خود را ارایه کرد . بر این اساس، مطابق با اصل "ارتقا، تضمین و مدیریت"، اداره رادیو و تلویزیون ملی افق دید خود را گسترش می دهد، سازوکار ها را بهبود می بخشد، و خدمات را بهبود می دهد تا زمینه سیاستگذاری مناسب و شرایط توسعه را برای توسعه با کیفیت سریال های تلویزیونی در دوره جدید فراهم کند.

     طراحی سطح بالا را تقویت کند و به طور کامل کارهای سریال تلویزیونی دوره جدید را به کار گیرد. در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۸، اداره رادیو و تلویزیون ملی جلسه برنامه ریزی برای سریال تلویزیونی ملی را در شهر نینگبو برگزار کرد. در این جلسه مقدمات مهمی در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به توسعه با کیفیت بالا، تقویت برنامه ریزی خلاق، خلق شاهکارها و انجام کار خوب در سریال های تلویزیونی دوره جدید انجام شد. اول، باید به گرایش خلاق مردم محور پایبند باشد و همچنان به رفع نیازهای جدید مردم برای زندگی بهتر بپردازد و یک تئاتر بی پایان چینی با شاهکارهایی بسازد که بتواند در برابر زمانه مقاومت کند. دوم، باید ساختار صنعتی را بهینه سازی کند و تغییر اساسی از رشد کمی به توسعه کیفیت تحقق بخشد.

سوم، باید به مفهوم توسعه ابتکاری پایبند باشد، از تفکر اینترنتی و مفهوم توسعه یکپارچه برای به حداکثر رساندن انتشار آثار برجسته و به حداکثر رساندن منافع استفاده کند. چهارم، باید به چشم انداز بین المللی پایبند باشد، به موضع فرهنگی چین پابرجا بماند، داستان های چینی را به خوبی بگوید، یک چین واقعی، سه بعدی و جامع ارائه دهد و سریال های تلویزیونی چین را سریعتر و جهانی تر گسترش دهد.

     راهنمای منبع را تقویت کند و نقش هدایت کننده پروژه های کلیدی را بازی کند.

اول، برنامه ریزی انتخاب موضوع را باید ادامه دهد. به منظور هدایت بهتر خلق سریال های کلیدی تلویزیونی در پنج سال گذشته، مانند چهلمین سالگرد سیاست اصلاحات و درباز در سال ۲۰۱۸، هفتادمین سالگرد تاسیس چین جدید در سال ۲۰۱۹، صدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین در سال ۲۰۲۱ و بیستمین کنگره ملی حزب در ۲۰۲۲، بخش نمایشی تلویزیون اداره رادیو و تلویزیون ملی در تهیه "برنامه ریزی انتخاب موضوع ۱۰۰ سریال های تلویزیونی کلیدی از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۲" پیش قدم شد. تاکنون، پیشرفت کلی در خلق ۱۰۰ سریال انتخاب شده در جریان است، و نقش راهنمایی نیز آشکار بوده است، و الگوی تولید سریال های کلیدی تلویزیونی انتخاب شده شکل گرفته است..

دوم، کار راهنمایی و پشتیبانی از فیلمنامه عالی را به طور مداوم ادامه دهد. مطابق با استقرار واحد کار اداره رادیو و تلویزیون ملی، انتخاب پروژه های پشتیبانی و هدایت فیلمنامه صندوق ویژه برای راهنمایی و پشتیبانی سریال تلویزیونی در سال ۲۰۱۸ به راحتی پیش رفت. پس از بحث و بررسی کامل و رأی گیری جدی، سرانجام ۸ پروژه پشتیبانی کلیدی و ۲۶ پروژه پشتیبانی کلی انتخاب شدند. این مجموعه های تلویزیونی جریان اصلی زندگی معاصر را توصیف و بر ارتقا ارزش های اصلی سوسیالیسم تمرکز می کنند و جهت گیری ارزشی مشخصی را منعکس می کنند. برخی از این آثار در سال ۲۰۱۸ تولید و پخش شده اند، و از واکنش اجتماعی خوبی برخوردار بوده و در هدایت و نمایش نقش بسزایی داشته اند.

تقویت معرفی و تبلیغات برای به حداکثر رساندن سود پخش آثار برتر

اول، تأثیر مجله «انتخاب و معرفی سریال های تلویزیونی عالی» همچنان در حال گسترش است. از سال ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹، بخش نمایشی اداره رادیو و تلویزیونی مجموعاً ۴ شماره از «انتخاب و معرفی سریال های تلویزیونی عالی» را با تمرکز بر تبلیغ ۱۱ سریال های تلویزیونی از جمله «زندگی زیبا»، «عملیات مسکو»، «روح و جسم» و غیره را راه اندازی کرد. از طریق ترویج سریال های تلویزیونی عالی، صنعت به تمرکز منابع برای ایجاد  شاهکارهای بیشتر هدایت می شود که صدای واقعی مردم را  بیان می کند، تغییرات روزگار را نشان می دهد و فرهنگ عالی چینی را ترویج می دهد، توانایی اصلی سریال های تلویزیونی را افزایش می دهد، به ایجاد و پخش سریالهای تلویزیونی عالی ادامه می دهد. با افزایش مستمر تأثیر «انتخاب و معرفی سریال های تلویزیونی عالی» در صنعت، «اتاق فکر اداره رادیو و تلویزیونی ملی» و سایر حساب های عمومی ویچت (WeChat) به طور فعال منتشر شده و به اثر انتشار گسترده تر و عمیق تر رسیده و تأثیر و اثربخشی « انتخاب و معرفی سریال های تلویزیونی عالی» را بیشتر تقویت کرد.

دوم، اثرهای بحث و بررسی از سریال تلویزیونی چشمگیری دارند. تا پایان سال ۲۰۱۸،   رادیو و تلویزیونی ملی، با همکاری مرکز تحقیقات توسعه اداره رادیو و تلویزیونی ملی و کمیته هنرهای تلویزیونی چین، ۱۰ سمینار ویژه برگزار کرده است، و ویژگی های رپرتوار را از دیدگاه های مختلف مانند نظریه ادبی، تکنیک های خلاقیت، و روش های ارتباطی تجزیه و تحلیل کردند، و گزارش های چند بعدی بصورت آنلاین و آفلاین را برای گسترش نفوذ انجام دادند، به طوری که آثار عالی می توانند منافع گسترده تر و مثبتی کسب کنند. در همان زمان، نشست اجلاس سران با موضوع " زمان، کیفیت، نوآوری" برگزار شد. از طریق سمینارهای موضوعی، موفقیت و عدم موفقیت در ایجاد سریال تلویزیونی خلاصه، بحث و تبادل نظر شد و اقدامات متقابل و پیشنهادهایی ارائه شد، و مرجع مفید برای ایجاد سریال تلویزیونی در آینده ارائه شد.

تقویت مدیریت صنعت و ایجاد فضای توسعه با استاندارد و منظم تر

در سال ۲۰۱۸، اداره رادیو و تلویزیونی ملی به تقویت استانداردها و مدیریت صنعت سریال تلویزیونی ادامه داد، انحرافات را به موقع اصلاح کرد و بیشتر یک فضای باز و رقابتی در بازار ایجاد کرد. اول، از رتبه های بالا تلویزیونی ( the higher television ratings) تقلبی جلوگیری کنید. در حالی که کل صنعت به شدت مشغول پاک سازی و اصلاح جامع است ، اداره کل صدا و سیما برنامه ارزیابی سیستم داده های کلان را در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۱۸ تحت نظر کل صنعت جهت ارائه پشتیبانی فنی به بهره برداری آزمایشی گذاشت. این پشتیبانی فنی برای حل کامل هرج و مرج مانند جعل داده های رتبه بندی را فراهم می کند. دوم، مطابق با اصول هنجارها و راهنمایی های دولت، نظم و انضباط صنعت و اجرای موثر و مدیریت هماهنگ همه جانبه، با بهینه سازی نسبت هزینه های تولید، دستمزد بازیگر منطقی تر خواهد بود. سوم، برای اجرای پیوسته کار ویژه تنظیم مالیات صنعت فیلم و تلویزیون با دولت امور مالیاتی و سایر ادارات مربوطه همکاری کنید. با فرض حمایت و ارتقاء توسعه سالم صنعت فیلم و تلویزیون، نظم مالیات صنعت را بیشتر تنظیم کنید، سطح مدیریت صنعت را از نظر حقوق و دستمزد و حسابداری بهبود ببخشید، و پایه ای برای ایجاد و حفظ یک فضای منصفانه و رقابتی در بازار بگذارید. اجرای مجموعه اقدامات هنجاری فوق الذکر، صنعت سریال های تلویزیونی را برای حرکت به سمت مسیر قانونی سازی، استاندارد سازی و تخصص بیشتر ارتقا می دهد.

بازگشت به سنت خلاق واقع گرایی به اجماع تبدیل شده است و موضوعات اصلی برای تبلیغات مثبت تشویق می کنند

     در سال ۲۰۱۸، خلاقیت واقع گرایانه به طور همه جانبه بازگشت، سریال های تلویزیونی داخلی به گسترش خود ادامه دادند، تکنیک های خلاقانه به طور فزاینده ای فراوان شدند و کیفیت هنری به طور قابل توجهی بهبود یافتند. آفرینش هایی با موضوع بزرگداشت چهلمین سالگرد اصلاحات و درباز به نقطه داغی تبدیل شده است. آثاری که زندگی اصلاحات و درباز و مدرنیزاسیون سوسیالیستی را به تصویر می کشند، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و سریال های اصلی تلویزیونی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

     روح اصلاح را پیش ببرد و سبک و ویژگی های زمان را بازگرداند. در سال ۲۰۱۸، مجموعه ای از سریال های تلویزیونی با محوریت پیشرفت بزرگ اصلاحات و درباز و نشان دادن دستاوردهای بزرگ اصلاحات و درباز، با موفقیت خلق و پخش شد. در مقایسه با گذشته ، این سریال های تلویزیونی دارای دید وسیع تر، زوایای جدیدتر و دامنه وسیع تری برخوردار هستند، نه تنها معنای مناسب ایجاد مضمون را کامل کرد، بلکه به دلیل بیان احساسی واقعی خود، مخاطب را نیز به رسمیت شناسند. خلق و پخش این سریال های تلویزیونی به طور هنرمندانه تغییرات در اصلاحات و درباز چین و مظهر پیشرفت روزگار را نشان داد، به مخاطب این امکان را می دهد که درک عمیق تری از تغییرات جامعه شهری و روستایی ایجاد کند که با اصلاحات و درباز ایجاد شده است.

     بر زندگی عادی تمرکز کند و تغییرات اجتماعی را منعکس کند. در سال ۲۰۱۸، مجموعه ای از آثار که مردم عادی از اقشار مختلف جامعه را به تصویر می کشد یکی پس از دیگری به بازار عرضه شد و مخاطبان از طریق جزئیات واقعی، شخصیت های زنده و احساسات ظریف به خوبی از آنها استقبال کردند. این مجموعه ها آینده شخصی را با سرنوشت ملی پیوند می دهند، احساسات فردی و احساسات جمعی را طنین انداز می کنند و تغییرات اجتماعی و تحولات در ۴۰ سال اصلاح و درباز را منعکس کرد.

     در سال ۲۰۱۸، برخی از سریال های تلویزیونی که بیانگر توسعه اجتماعی دوره جدید و پختگی و تغییر جوانان هستند، توجه اجتماعی و تمرکز افکار عمومی را نیز به خود جلب کرده اند. سریال های تلویزیونی داخلی با نوآوری در تنظیمات داستان، روابط شخصیت ها و فنون بیان و غیره، به طور مداوم در حال توسعه و تعمیق خود هستند، که نه تنها مورد تایید مخاطبان قرار گرفته اند ، بلکه تجربه ای برای گسترش الگوی خلاقیت را فراهم کرد.

الگوی تولید و پخش با ملودی اصلی برجسته، تم متعادل و ارتباط چند صفحه ای به تدریج در حال شکل گیری است

     در سال ۲۰۱۸، بازار سریال های تلویزیونی بیشتر به عقلانیت بازگشت و تولید و سرمایه گذاری سریال تلویزیونی وارد یک دوره تعدیل و تحول شد. با هدایت و ترویج سیاست های سال های اخیر، بیشتر موسسات تولید کننده خط اول در ایجاد موضوعات واقع گرایانه مشارکت داشته و بهبود کیفیت به اتفاق نظر صنعت تبدیل شده است. از منظر پخش، سریال های تلویزیونی همچنان مهمترین منبع اصلی رقابتی برای رسانه های دیداری و شنیداری و پویاترین صنعت ستون فقرات در زمینه فرهنگی هستند.

     ساختار تولید سریال های تلویزیونی ثابت مانده است. اول، اشتیاق برای خلق سریال تلویزیونی هنوز زیاد است. در سال ۲۰۱۸، در مجموع ۱۱۷۸ سریال و ۴۶۲۹۰ قسمت منتشر شده است، که به ترتیب ٪۷۱.۳۱ و ٪۷۱.۹۳ از کل اعلامیه ها را تشکیل می دهد، که در مقایسه با سال ۲۰۱۷، ۳ سریال افزایش دارد. در این میان، مضامین معاصر مجموعاً ۷۱۰ سریال و ۲۶۴۲۶ قسمت دارند؛ مضامین مدرن مجموعاً ۶۳ سریالو ۲۳۱۲ قسمت دارند؛ مضامین واقع گرایانه هنوز موضوع داغ خلق هستند (منبع داده: بخش تلویزیونی، اداره رادیو و تلویزیون ملی). دوم، میزان تولید سریال های تلویزیونی ثابت مانده است. با این فرض که روند توسعه کلی در سال های اخیر ثابت مانده است، تعداد توزیع سریال های تلویزیونی در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار بالا رفت. در طول سال، ۱۳۷۲۶ قسمت از ۳۲۳ مجموعه تلویزیونی تکمیل شده و مجوز توزیع وجود داشته است که نسبت به سال ۲۰۱۷، ۹ سریالو ۲۵۶ قسمت افزایش داشته است. سوم، میزان عرضه سریال تلویزیونی به بازار در استان ژی جیانگ، شهر پکن و شهر شانگهای هنوز نسبتا زیاد است. ۷ منطقه وجود دارد که بیش از ۱۰ سریال های تلویزیونی منتشر شده است. در این میان، تعداد مجموعه های تلویزیونی منتشر شده در استان ژی جیانگ، شهرهای پکن و شانگهای ۱۵۴ سریال و ۶۸۶۱ قسمت است که ٪۴۷.۶۸ و ٪۴۹.۹۹ از کل توزیع را تشکیل می دهد. الگوی توزیع منطقه ای مجموعه های تلویزیونی ثابت است.

     تلویزیون ماهواره ای الگوی پخش با مضامین برجسته و انواع مختلف مضامین را شکل داده است. اول، مجموعه تلویزیونی اصلی را برای جشن چهلمین سالگرد اصلاحات و درباز با موفقیت به پایان رساند. در ژوئیه ۲۰۱۸، اداره رادیو و تلویزیون ملی چین "اطلاعیه انجام کار خوب در نمایش و پخش سریالهای کلیدی تلویزیونی در بزرگداشت چهلمین سالگرد اصلاحات و درباز" را صادر کرد و لیستی از ۳۰ برنامه مرجع توصیه شده برای پخش را انتخاب کرد.

     دوم، به طور مداوم در وارد شدن آثار خوب به بستر خوب و اوقات خوب اصرار کنید. در سال ۲۰۱۸، اداره کل رادیو و تلویزیونی ملی مدیریت ساختاری پخش سریال های تلویزیونی را در کانال ستاره بیشتر بهبود بخشید، و نقش اهرم را بازی کرد. سریالهای مختلف موضوعی بر بیان ارزش جریان اصلی تمرکز دارند و سطح تولید به طور مداوم بهبود یافته است. مضامین تاریخی انقلابی، مضامین اصلی جنگ های جاسوسی، مضامین داستان های تاریخی و مضامین همگی عملکرد برجسته ای دارند و دارای امتیازات پخش بالایی هستند.

     سوم، تلویزیون خط اول هنوز بستر اصلی پخش دور اول سریالها است. تلویزیون ماهواره ای هونان (Hu nan)، تلویزیون ماهواره ای پکن، تلویزیون دونگ فانگ (Dong fang)، تلویزیون ماهواره ای ژجیانگ (Zhe jiang) و تلویزیون ماهواره ای جیانگ سو(Jiang su) از نظر تعداد پخش سریال های تلویزیونی دور اول در زمان نخست در میان ۳۲ کانال تلویزیونی ماهواره ای در سطح استان قرار دارند.

     پخش همزمان سریال های تلویزیونی بصورت آنلاین یک امر عادی است. در سال های اخیر، اگرچه مجموعه های تلویزیونی پخش شده توسط ایستگاه های شبکه هنوز جایگاه اصلی سریال های پخش شده توسط وب سایت های ویدیویی را به خود اختصاص داده اند، اما وب سایت ویدیویی به دلیل مزیت های خود در انتشار، حق صحبت در رقابت و همکاری ایستگاه های شبکه را به طور مداوم تقویت کرده است. در عین حال  به عنوان بدنه اصلی تولید، وب سایت های ویدئویی به طور مداوم حرفه ای و پالایش تولید سریال را بهبود بخشیده اند. در دو سال گذشته، مجموعه های تلویزیونی پخش شده توسط ایستگاه های تلویزیونی ملی و وب سایت های ویدیویی دارای همپوشانی زیادی در بین آثار برتر در رتبه بندی و بازدید هستند، به طوری که مزایای پخش را به حداکثر رسانده است.

     وب سایت ویدئویی به عنوان تولید اصلی در تولید مجموعه های تلویزیونی قرار گرفت. اول، وب سایت ویدیویی در برنامه ریزی و تولید سریال های تلویزیونی شرکت می کند. با توسعه مداوم مدل پخش شبکه، وب سایت های ویدئویی بیشتر به بسترهای مهم پخش سریالهای تلویزیونی تبدیل شده اند و مجموعه های نمایشی آنلاین به منابع مهمتر حجم انترنت برای وب سایت های ویدیویی تبدیل شده اند. وب سایت های ویدئویی به افزایش سرمایه گذاری و پرورش شدید تیم های خلاق برای مشارکت در تمام جنبه های برنامه ریزی و تولید ادامه می دهند. دوم، تحول نوع موضوع. در سال ۲۰۱۸، تعداد سریال های سریالپخش شده در سیستم عامل های آنلاین ثابت باقی ماند و آثار ژانر همچنان به طور عمیق پیشرفت می کنند. ترکیب های مختلف سریالموضوعی تلاش می کردند تا بهبود مستمر کیفیت کلی سریالهای آنلاین را ارتقا دهند. سریالهای موضوع احساسات، کمدی، مدرسه ای، خیالاتی، تعلیقی و سایر مضامین پیشرفت جدیدی در طرح و تولید داشته است. سوم، روند حرفه ای شدن تیم اصلی خلاق. وب سایت ویدیوی نخست تلاش خود را بر روی ایجاد و تولید مجموعه های نمایشی متمرکز کرده است، استقرار و آموزش تیم خلاقیت را افزایش داده، افراد بیشتری را برای مشارکت در خلق جذب کرده و سطح کلی ایجاد به طور مداوم بهبود یافته است. چهارم، تأثیر ارتباطات همچنان در حال گسترش است. مجموعه سریال با وب سایت به عنوان بدنه اصلی تولید و پخش همچنان "ستاره دار" شده و در خارج از کشور نمایش داده شد. در سال ۲۰۱۸، پنج سریال آنلاین و فوق العاده سریال در خارج از کشور منتشر شد و شورش سریالهای خارج از کشور را برانگیخت.

روند کلی توسعه با کیفیت بالا سریالهای تلویزیونی در دوره جدید

     سریال های تلویزیونی تولید در داخل کشور از سال ۲۰۰۳ وارد دوره ۱۰ هزار قسمت شده اند. برای بیش از ده سال، تولید سریال تلویزیونی سالانه در حدود ۱۵۰۰۰ قسمت ثابت بوده و جایگاه برتر تولید در جهان را به خود اختصاص داد. با این حال، سریال های تلویزیونی داخل کشور هنوز از نظر بهبود کیفیت، پرورش عمیق ژانرها و گسترش صنعتی کمبود دارند و هنوز فاصله مشخصی از انتظارات مخاطبان وجود دارد. در مرحله بعدی، سریال های تلویزیونی تولید در داخل کشور باید همیشه از یکپارچگی و نوآوری پیروی کنند، باید با نیاز زمان مطابقت کنند، و توسعه با کیفیت درام های تلویزیونی را ارتقا دهند.

     به تقویت ساخت محتوا ادامه دهید. خلق درام تلویزیونی باید همیشه از جهت گیری خلاق مردم محور پیروی کند، مطالبی را از زندگی روزمره مردم استخراج کند و مضامین را از خلق نیروی کار مردم استخراج کند. در عین حال، تقویت بیشتر موقعیت غالب مضامین واقع گرایانه ضروری است. نزدیک بودن به واقعیت، ابراز احساسات واقعی و بازیابی ذات در روند خلق سریال های تلویزیونی ضروری است.

     به تقویت ساخت و ساز صنعت ادامه دهید. در حال حاضر، توسعه سریال های تلویزیونی در کشور ما هنوز با برخی از مشکلات صنعت روبرو است که این امر بر تصویر کلی سریال های تلویزیونی چینی و توسعه سالم صنعت تأثیر گذاشته است. پس از مدتی تفکر و انتظار ، بازگشت به سنت عالی نمایش های تلویزیونی چین به طور فزاینده ای در صنعت اتفاق نظر ایجاد کرده است. در مرحله بعدی، لازم است که وضعیت "تب" و "گرمای بیش از حد" در سالهای گذشته اصلاح شود، از ایدئولوژی راهنمای مقررات دولت و خود انضباطی صنعت، اجرای موثر آن پیروی کند، به تقویت ساخت و ساز صنعت ادامه دهد.

     روی بهینه سازی ساختار صنعتی تمرکز کنید. در حال حاضر، حباب سرمایه به تدریج در حال عقب نشینی است. خروجی ارزش و ارائه کیفیت به ملاحظات مهم یک مجموعه تلویزیونی تبدیل شده است. در همان زمان، مخاطبان الزامات بالاتری را برای محتوای با کیفیت بالا ارائه داده اند و کیفیت و جزئیات سریال های تلویزیونی به یک عامل مهم تأثیرگذار بر اعتبار تبدیل شده اند. برای ترویج توسعه با کیفیت سریال های تلویزیونی، اصلاح عمیق مداوم، بهینه سازی ساختار صنعتی و تحقق صنعت از رشد کمی به توسعه کیفیت ضروری است. از یک طرف، تنظیم ساختار سازمان صنعتی را ترویج دهید، از صنعت کلان شروع کنید، جهت گیری با کیفیت بالا و توسعه حرفه ای را روشن کنید و سیاست را بیشتر بهبود ببخشید. از طرف دیگر، بهینه سازی و تنظیم ساختار محصول را ارتقا دهید، و به طور مداوم روش های اصلاح، مکانیسم های هدایت و اقدامات نظارتی را برای ایجاد آگاهی از کیفیت در کل صنعت و ارتقا کل صنعت برای بهبود کیفیت کلی اتخاذ کنید.

     به مفهوم توسعه ابتکاری پایبند باشید. در حال حاضر، دور جدیدی از انقلاب علمی و فناوری، به ویژه ارتقا فناوری اطلاعات دیجیتال، توسعه اینترنت و ادغام رسانه ها، انقلابی جامع و عمیق را در صنعت نمایش تلویزیونی در کشور ما ایجاد کرده است. به طور موثر از تفکر اینترنتی و مفاهیم توسعه یکپارچه استفاده کنید، نشاط جدید در انواع مضامین سریال های تلویزیونی، روش های تولید، روش های سرمایه گذاری، روش های بازاریابی، روش های ارتباطی، روش های مشاهده، روش های ارزیابی و غیره را به حرکت در بیاورد. انرژی جنبشی جدید را پرورش دهید و به طور مداوم بهره وری سریال های تلویزیونی را آزاد و توسعه دهید؛ برای به روزرسانی مداوم زنجیره صنعت و منطق، از فن آوری های نوظهور مانند کلان داده استفاده کامل کنید و سریال های تلویزیونی داخل کشور را برای دستیابی به جهشی جدید و نمایش ظاهری جدید تبلیغ کنید. تغییرات جدید ایجاد شده توسط ارتباطات یکپارچه را به دست بگیرید، سیستم ارتباطی جدید ایجاد کنید، راه های جدید به حداکثر رساندن انتشار شاهکارها را برای انطباق با شاهکارهای با کیفیت بالا فعالانه جستجو کنید، تا سریال های تلویزیونی چینی می توانند جلوه ای جدید از توانایی پخش و پخش انرژی را نشان دهند.

کد خبر 5494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =