تا زمانی که غلامان حضرت محمد(ص) زنده هستند کسی حق ندارد علیه اعتقاد ختم نبوت (ص) حرفی بزند.

       علامه اظهار بخاری، عالم برجسته و رئیس کمیته امنیت شهر راولپندی گفت: اعتقاد به ختم نبوت (ص) نعمت خدا است و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد.

      وی گفت: تا زمانی که غلامان حضرت محمد(ص) زنده هستند کسی حق ندارد علیه اعتقاد ختم نبوت (ص) حرفی بزند. همانطوری که در قانون اساسی قادیانی ها را اقلیت قرار داده ایم از اعتقاد ختم نبوت (ص) نیز دفاع می کنیم و کسی جرأت ندارد در قانون اساسی کشور اصلاح انجام دهد و قادیانی ها را مسلمان قرار بدهد یا برای عضویت مجلس شرط سوگند به ختم نبوت (ص) را حذف کند.

     علامه بخاری گفت: خداوند، شاید به همین دلیل فرزندان (پسران) پیامبر اکرم (ص) را گرفته است، تا از نسل پیامبر اکرم (ص) کسی ادعای نبوت نکند.

     وی گفت: میرزا غلام احد قادیانی خود غلام است و غلام نمی تواند نبی و پیامبر قرار بگیرد و تفاوتی بین تروریست و قادیانی نیست، زیرا یکی بر ایمان شما حمله می کند و دیگری بر جان شما حمله می کند.

     وی افزود: قادیانیت نه دین است و نه مذهب، بلکه توطئه شیطانی است و به همین دلیل آن ها نمی توانند اعتقاد و مذهب (خود ساخته را) خود را اظهار نمایند.

     علامه اظهار بخاری سید اظهار بخاری گفت: قادیانی ها باید از توطئه علیه اسلام باز گردند و بدانند ما محافظ اعتقاد به ختم نبوت (ص) هستیم و برای دفاع آن متحد هستیم.

     وی در پایان سخنان خود بر وحدت، همبستگی و همدلی تاکید کرد.

           

 ملاحظه:

    علامه اظهار بخاری عالم برجسته اهل سنت دیوبندی و از دوستدار اهل بیت (ع) است.  وی به عنوان رئیس کمیته امنیت هر ساله از مراسم عزاداری شهر راولپندی بازدید کرده و بر وحدت و همبستگی تاکید می کند.

کد خبر 6438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =