شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان گفت: موضع عربستان سعودی در مورد مسئله کشمیر قابل تحسین است و از رهبری عربستان به خاطر نقش مثبت آن در سازمان همکاری اسلامی تشکر می کنیم و مصمم به ادامه حمایت از تمامیت ارضی سعودی هستیم.

     براساس این گزارش، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنانی در کنفرانس مطبوعاتی با همتای سعودی خود گفت: در مورد تقویت بیشتر روابط اقتصادی و موضوعات مربوط به پاکستانی های مقیم در این کشور با عربستان سعودی در سطح هیأت گفتگو شد. هر دو کشور در شرایط دشوار و در زمان های دشوار در کنار یکدیگر ایستاده اند و بخاطر این لطف و حمایت، از رهبری عربستان سعودی تشکر می کنیم.

      وی ابراز امیدواری کرد تا عربستان سعودی محدودیت های ویزا را برای پاکستانی ها مورد تجدید نظر قرار دهد و روابط دو جانبه را از طریق تماس ها در سطوح بالا بین دو کشور بیشتر تقویت گردد. همچنین وضعیت پس از خروج نیروهای خارجی از افغانستان با وزیر خارجه عربستان سعودی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، زیرا پاکستان به دنبال صلح و ثبات در منطقه است.

    وی گفت که برای حل مسئله افغانستان، جهان باید رهبری افغانستان را تحت فشار قرار دهد و از طریق گفتگوهای جامع، راه حلی سیاسی برای مسئله افغانستان پیدا کند.

کد خبر 10898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =