پروفسور دکتر ریاض، رئیس انجمن فیض الاسلام راولپندی گفت: باید از نگارش و سخنرانی فراتر رفته برای درک پیام اقبال اقدام نمود، این وظیفه والدین و معلمان است که نسل جدید را از پیام اقبال آگاه کنند.

براساس این گزارش، پروفسور دکتر ریاض، رئیس انجمن فیض الاسلام راولپندی طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سالروز تولد علامه اقبال گفت: بدبختی بزرگ ماست که کلام اقبال را که افکار معنوی و قلوب مسلمانان را روشن می کند را فقط به خوانندگان "قوالی" سپرده ایم تا زیبا بسرایند.

وی گفت: باید از نگارش و سخنرانی فراتر رفته برای درک پیام اقبال اقدام نمود، همچنین هدایت نسل جدید به پیام اقبال و انگیزه های پنهان پشت آن بر عهده والدین و معلمان است.

این اظهارات را پروفسور دکتر ریاض احمد، رئیس انجمن فیض الاسلام راولپندی به عنوان میهمان ویژه در مراسم مسابقه سخنرانی که در مرکز انجمن فیض آباد راولپندی به مناسبت بزرگداشت روز اقبال برگزار شد، بیان کرد. در مسابقات سخنرانی مذکور معلمان و دانش آموزان مدرسه متوسطه فیض الاسلام  شرکت کردند.

در این مراسم تعداد زیادی از معلمان، مسئولین و دانش آموزان مدرسه فیض الاسلام راولپندی شرکت کردند. پروفسور دکتر ریاض احمد ضمن تقدیر از معلمان و دانش آموزان مدرسه مذکور شریک در مسابقات سخنرانی گفت: برای درک و پیروی از پیام اقبال باید از نگارش و سخنرانی فراتر رفته و اقدام نمود.

کد خبر 11121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =