سانجیو کومار، یکی از زعمای گروه زائران هندو طی سخنانی در مراسمی که از سوی سازمان اوقاف به افتخار زائران هندی در معبد کاتاس راج(چکوال) برگزار شده، بیان کرد: پاکستان "بهشت" اقلیت ها و مکانی بی نظیر در جهان است

سانجیو کومار، یکی از زعمای گروه زائران هندو طی سخنانی در مراسمی که از سوی سازمان اوقاف به افتخار زائران هندی در معبد کاتاس راج(چکوال) برگزار شده، بیان کرد: پاکستان "بهشت" اقلیت ها و مکانی بی نظیر در جهان است، تلاش‌های سازمان اوقاف پاکستان برای بازسازی و نگهداری معابد تاریخی هندو و سیک در شرایط اولیه قابل ستایش است به همین دلیل گردشگری مذهبی و آشتی در منطقه رونق می گیرد و از دولت پاکستان درخواست می شود تعداد روادید زیارتی را افزایش دهد. وی در ادامه گفت: میزبانی بهتر می تواند پیام صلح و عشق پاکستان را برساند. ما خاک پاکستان را دوست داریم و به خاطر تمهیدات عالی حمل و نقل، اسکان و مراقبت های پزشکی برای زائران هندو از دولت پاکستان سپاسگزاریم.

رانا شاهد، دبیر سازمان اوقاف پاکستان در این مراسم گفت: غیر مسلمانان کشور از آزادی کامل مذهبی برخوردارند. وی گفت: از طریق رسانه ها می خواهم به جهان و از جمله هند پیام بدهم که اقلیت ها در پاکستان از مقام و احترامی برخوردارند که در هیچ جای دیگر برخوردار نیستند. وی در پایان این مراسم هدایای ویژه هیأت رئیسه سازمان اوقاف را به زائران هندو اعطاء کرد. زائران، مراسم اعتقادی و مذهبی خود را انجام داده و در عصر آن روز "چراغ مالا" را نیز روشن کردند.

کد خبر 11174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =