مقاله ای با قلم جانب آقای مقبول احمد، در روز نامه پرتیراژ اردو زبان "راهنمای دکن" چاپ حیدرآباد هند، به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به انتشار رسید

انتشار مقاله بمناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در روزنامه پرتیراژ راهنمای دکن چاپ حیدرآباد - هند

مقاله ای با قلم جانب آقای مقبول احمد، در روز نامه پرتیراژ اردو زبان "راهنمای دکن" چاپ حیدرآباد هند، به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به انتشار رسید. نویسنده مقاله با دفاع از کارنامه چهل و سه ساله جمهوری اسلامی ایران ، در ابتدای مقاله ای خود می آورد: در تمدن انسانی ، انقلاب اسلامی ایران بی نظیر و بی بدیل بوده است و نظام شاهی را از صفحه روزگار محو کرد. باید گفت که شاهنشاهی در اسلام وجود ندارد. تا پیش از انقلاب اسلامی انقلاب های دیگری در جهان به وقوع پیوست که از جمله آنها انقلاب روسیه و یا انقلاب فرانسه را می توان نام برد اما انقلاب اسلامی ایران در قیاس با آنها برتری بسیاری دارد.

ایشان در ادامه مقاله افزودند: انقلاب اسلامی ایران در یازده فوریه سال 1979 میلادی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و عظمت اسلام را به همگان نشان داد. انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای امر شعار نه شرقی و نه غربی را انتخاب کرد. قدرت های شرقی همان قدرت های هستند که خداناباور هستند و کشورهای غربی اگرچه وحدانیت خداوند را قبول دارند اما مادی گرا بوده که در راس آنها می توان آمریکا، فرانسه و بریتانیا را نام برد. فشارهای دول غربی و شرقی نتوانست بر انقلاب اسلامی ایران که از نهضت بزرگ مردم ایران برخاسته است تاثیر گذارد و راه انقلاب به خوبی پیش می رود.

ایشان در ادامه این مقاله با اشاره به آیه 35 سوره نور از قرآن مجید می آورد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه وحدانیت و دین مبین اسلام استوار شده است و هیچگاه زیر بار زور و جور هیچ قدرتی نرفته است.

نویسنده در ادامه مقاله توضیحاتی پیرامون جنگ تحمیلی و مشکلاتی که دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی ایجاد کردند پرداخته است.

وی در پایان مقاله خویش با اشاره به ترس رژیم صهیونستی از انقلاب اسلامی می آورد: رژیم صهیونستی از هیچ کشوری به جز ایران اسلامی ترس و واهمه ندارد.  علتش را می توان به نیروی آزادی خواه حماس در غزه و حزب الله در جنوب لبنان که با موشک هایی که با تکنولوژی پیشرفته ایران در دست دارند مرتبط دانست. 

    آقای مقبول احمد تنها نویسنده و تحلیلگر معروف سیاسی در سراسر هند هستند که مقالاتی در دفاع از  جمهوری اسلامی ایران در روزنامه های اردو زبان به رشته تحریر درآورده است.

کد خبر 11345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =