۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
معرفی کتاب حقوق بشر در اسلام

نویسنده در این کتاب به تشریح حقوق بشر و آزادی های سایر ادیان و تمدن ها، حقوق پیروان سایر ادیان در اسلام، بررسی گسترده مفهوم قانون و حقوق اساسی بشر در دین اسلام و ریشه های تاریخی آن پرداخته است.

تهیه شده در وابستگی فرهنگی سرکنسولگری ج. ا. ایران-آلماتی قزاقستان

قورمانبایف، قایرات. حقوق بشر در اسلام، چاپ دوم. - آلماتی: نور مبارک، سال 2019. - 204 ص.

نویسنده در این کتاب به تشریح حقوق بشر و آزادی های سایر ادیان و تمدن ها، حقوق پیروان سایر ادیان در اسلام، بررسی گسترده مفهوم قانون و حقوق اساسی بشر در دین اسلام و ریشه های تاریخی آن پرداخته است. همچنین مطالبی درباره میراث های حقوقی ارزشمندی از دوران پیامبر (ص) و صحابه در این کتاب گنجانده شده است. علما، حقوقدانان و خوانندگان علاقمند به معارف اسلامی مخاطب این اثر هستند.

معرفی کتاب حقوق بشر در اسلام

روی جلد چاپ اول کتاب

معرفی کتاب حقوق بشر در اسلام

روی جلد چاپ دوم کتاب

بیوگرافی قایرات قورمانبایف

معرفی کتاب حقوق بشر در اسلام

قورمانبایف در دانشگاه روابط بین الملل و زبان های جهان قزاقستان ابیلای خان تا سال 2001 تحصیل کرد. وی در کالج دانشگاه جهانی اسلام در طرابلس (لیبی) در سالهای 2001-2002 تحصیل کرد و با نتایج عالی از دانشگاه جهانی اسلام طی سالهای 2002-2006 فارغ التحصیل شد. نامبرده از پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته علوم دینی در دانشگاه ملی فارابی قزاقستان در سال های 1386 تا 1388 دفاع کرد. قورمانبایف از پایان نامه دکترای در رشته مطالعات اسلامی در دانشگاه نور مبارک طی سالهای 2012 تا 2015 دفاع کرد. هم اکنون نامبرده معاون دانشگاه نورمبارک آلماتی قزاقستان است.

کد خبر 16575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =