این اتفاق پس از آن رخ داد که انجمن حملونقل برلین-براندنبورگ (VBB) با شرکت تابعه راهآهن DB Fernverkehr قراردادی منعقد کرد تا این مجوز برای مسیرهای خاصی که برلینگ و ایالت براندنبورگ را به هم متصل میکنند، اعمال شود. بلیت آلمان تا پیش از این به دارندگان خود تنها اجازه دسترسی به شبکه های حمل ونقل عمومی محلی و منطقه ای را می داد و استفاده از آن برای سفرهای ریلی در مسافت های طولانی ممنوع بود. با این وجود اوضاع در حال تغییر است. این اطلاعیه نشان می دهد که D-Ticket هنوز در حال پیشرفت است و به طور بالقوه شگفتی های جذابتری هم چون شرایط فعلی را در پیش خواهد داشت. قطارهایی که به کاربری این بلیت اضافه شدند شامل قطارهای سریع السیر است که در هر دو مسافت طولانی و منطقه ای خدمات دارند و تفکیک استفاده بلیت آلمان در آن ها توسط کاربران باعث سردرگمی می شود. این امر بر این واقعیت تأکید می کند که ارائه دسترسی به حمل ونقل عمومی در دامنه وسیع، صرف نظر از این که اکثر بخش های جامعه تا چه میزان به آن تمایل دارند، یک اقدام دشوار است. با بلیت ۴۹ یورویی که توسط دولت های فدرال و ایالتی آلمان تأمین می شود، می توان از حمل ونقل عمومی محلی و منطقه ای در هر نقطه از آلمان حداقل به مدت دو سال استفاده کرد. این بلیت برای تشویق مردم به استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است. فروش بلیت ۴۹ یورویی یا بلیت آلمان (Deutschland Ticket) امسال از سوم آوریل آغاز شد.
منبع: Themayor
نظر شما