طومار توقف صادرات نفت از قزاقستان به اسرائیل

ما امضاکنندگان طومار به خرد و تدبیر رهبران خود معتقدیم و امیدواریم که بررسی این طومار نمایانگر تمایل قزاقستان برای تقویت صلح و امنیت در عرصه بین المللی باشد.


شهروندان جمهوری قزاقستان به عنوان امضا کننده این طومار درخواست می کنیم که به دلیل تنش ها و درگیری های جاری در خاورمیانه، صادرات نفت از قزاقستان به اسرائیل را متوقف کنیم.


دلایل درخواست:

کشور قزاقستان همیشه خواستار صلح و ثبات در عرصه بین‌المللی بوده است. صادرات منابع استراتژیک، همانند نفت، به مناطقی که درگیری ها در آن ادامه دارد، می تواند به عنوان حمایت از یکی از طرفین تلقی شود. به رغم درخواست بسیاری از کشورها برای حل و فصل صلح آمیز، اسرائیل به عملیات نظامی خود در غزه ادامه می دهد. علاوه بر این، اسرائیل قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل که خواستار آتش بس فوری بود را رد کرد که منجر به تنش بیشتر در منطقه شد.

به اصول حقوق بین‌الملل معتقدیم و باور داریم که کشورمان باید فعالانه در یافتن راه‌حل‌های دیپلماتیک که صلح و ثبات در خاورمیانه را ترویج می‌کند، مشارکت کند.


نتیجه مورد انتظار:

امیدواریم رسیدگی به این طومار به طور عینی و در چارچوب قوانین جمهوری قزاقستان انجام  گیرد. پیشنهاد می کنیم تا زمانی که وضعیت خاورمیانه به ثبات برسد، صادرات نفت به اسرائیل به طور موقت متوقف شود.


نتیجه:

ما امضاکنندگان طومار به خرد و تدبیر رهبران خود معتقدیم و امیدواریم که بررسی این طومار نمایانگر تمایل قزاقستان برای تقویت صلح و امنیت در عرصه بین المللی باشد.

لطفا این طومار را به خبرگزاری ها ارسال کنید، چراکه از این طریق می‌توانیم آگاهی عمومی را افزایش دهیم و توجه مسئولان را به این مشکل جلب کنیم.

منبع:

https://alash.online/1648-neft.html

نکته:

قزاقستان به طومارهای مردمی در موضوعات مورد انتظار عامه مردم توجه می نماید و سامانه های الکترونیکی برای نظرسنجی و دریافت نظرات قزاق ها ایجاد شده است.

کد خبر 17588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =