نویسندگان: سلمه حیدرانی، چارلز تیزن، اندرو هموند، کالین ترنر، اندرو هامفریز سال انتشار: ۲۰۲4 تعداد صفحات: 336 قیمت: 26,95€ ناشر: DK Verlag Dorling Kindersley

پیامبر محمد کی بود؟ چرا مسلمانان در طول ماه رمضان روزه می‌گیرند؟ مسلمانان به چه چیزی اعتقاد دارند و چگونه اسلام امروز عملی می‌شود؟این کتاب جدید و نوآورانه با گرافیک‌های جذاب و نمودارهای اطلاعاتی، یک مقدمه آسان و قابل فهم درباره دنیای دین اسلام ارائه می‌دهد. از زندگی محمد تا تعالیم قرآن و اسلام قرن بیست و یکم با دستاوردهای آن.

نقاط عطف مهم اسلام: این کتاب داستان پیدایش اسلام را روایت می‌کند و اطلاعاتی درباره دستاوردهای علمی، ادبی و هنری و همچنین ایده‌های فیلسوفان و الهی‌دانان مسلمان در طول قرن‌ها ارائه می‌دهد.

دانش اسلام به صورت گرافیکی: نمودارهای جذاب و همچنین تصاویر و عکس‌ها در یک طرح‌بندی جوان و تازه، دسترسی به دنیای پیچیده اسلام را به شکلی خلاقانه آسان می‌کنند.

پاسخ به سوالات جالب در مورد اسلام: این کتاب به سوالات مربوط به اسلام به شیوه‌ای قابل فهم و گویا پاسخ می‌دهد و باعث تفکر می‌شود. مانند: دین اسلام چگونه شکل گرفت؟ قرآن درباره حقوق زنان چه می‌گوید؟ شش رکن ایمان از چه تشکیل شده‌اند؟

تاریخچه اسلام در شش فصل بزرگ: محمد؛ قرآن؛ هویت اسلامی؛ عصر طلایی اسلام؛ اصلاحات و نوزایی؛ اسلام امروز.این عنوان جدید از سری موفق "Big Ideas" انتشارات DK است! این کتاب یک نمای کلی جذاب از یک دین بزرگ و شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد و اطلاعات پایه‌ای برای مطالعه، اطلاع‌رسانی یا مراجعه فراهم می‌کند.

(انعکاس این خبر به منزله تایید یا رد محتوای کتاب توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلمان نیست.)

ISBN-13: ‎ 978-3-8310-4333-0

لینک کتاب:https://www.thalia.de/shop/home/artikeldetails/A1062498282

کد خبر 20393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =