زین المجدی به تدریج وضعیت استان نوسا تِنگارا غربی را بهبود بخشیده است. در یکی از تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه سنگاپور آمده است که رقابت این استان به طور چشمگیری از رتبه ۲۶ در سال ۲۰۱۵ به رتبه ۱۹ در سال ۲۰۱۶ دست یافته است.

نام استاندار سابق نوسا تِنگارا غربی معروف به تُوان گورو باجانگ (زین المجدی) در میان مردم اندونزی ناشناخته نیست.

از موفقیت های او در مسؤولیت خود به عنوان استاندار به این قرار است: زین المجدی به تدریج وضعیت استان نوسا تِنگارا غربی را بهبود بخشیده است. در یکی از تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه سنگاپور آمده است که رقابت این استان به طور چشمگیری از رتبه ۲۶ در سال ۲۰۱۵ به رتبه ۱۹ در سال ۲۰۱۶ دست یافته است.

در دو دوره استانداری خود، همچنین موفق شد این استان را که عنوان "استان عقب افتاده" را به خود اختصاص داده بود، بالا برد. در دوره ۲۰۱۴-۲۰۱۶ نرخ رشد اقتصادی استان به ۹.۹ درصد رسید. این موفقیت باعث شد که استان نوسا تِنگارا غربی به عنوان بهترین استان از لحاظ رشد اقتصادی منصوب گردد. و این موفقیت حتی بالاتر از رشد اقتصاد ملی است که تنها به ۴.۹ درصد رسید.

زین المجدی همچنین موفق به کاهش بیکاری در استان به ۳.۳۲ درصد شد که نوسا تِنگارا غربی به عنوان ششمین استان با کمترین نرخ بیکاری، قرار گرفت.

او با این موفقیت ها به عنوان بهترین استاندار توسط وزارت کشور در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد. این انتخاب بر

اساس ارزیابی جنبه های رهبری، شایستگی و مقبولیت برای ایجاد یک حکومت پاک صورت گرفت.

زین المجدی به عنوان یک فرد متدین و عالم دینی شناخته شده است. او یک طلبه از حوزه ای در منطقه لومبوک شرقی بود و در آنجا توانست قرآن را حفظ کند.

عنوان تُوان گورو باجنگ نیز به دلیل تسلط او بر احکام و معارف اسلامی به او داده شد. تُوان گورو به معنی آقای مرشد عنوانی است که قبیله ساساک به یک شخصیت دینی می دهند و نام باجنگ به زبان ساساک معنی "جوان" را می دهد.

زین المجدی در ۳۶ سالگی به عنوان استاندار انتخاب شد.

او در سال ۱۹۹۲ به قاهره رفت و در رشته تفسیر و علوم قرآن دانشکده اصول الدین دانشگاه الازهر تحصیلات لیسانس تا دکترای خود را گذراند. او در حال حاضر رئیس انجمن فارغ التحصیلان الازهر است و فعالیت تبلیغی نیز انجام می دهد.

منبع:

https://www.merdeka.com/politik/mengenal-sosok-tuan-guru-bajang-dan-prestasinya-memimpin-ntb.html

کد خبر 3063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =