همایش بین‌المللی «گفتگوی زنان- نیکوکاری بدون مرز» در اوفا برگزار می شود تا به موجب آن رهبران جنبش زنان روسیه و کشورهای دور و نزدیک و نمایندگان بنیادهای خیریه و سازمان های اجتماعی، بهترین تجارب روسی و بین-المللی خود را با یکدیگر تبادل کنند.

همایش بین­ المللی "گفتگوی زنان- نیکوکاری بدون مرز" هفدهم و هجدهم نوامبر در اوفا برگزار می­شود. بنیاد آموزشی خیریه­ "مرحمت" برنده­ حدود پنج میلیون روبل بودجه­ فدرال برای برگزاری همایش شد. اولین جلسه­ کمیته­ برگزاری، ۱۷ آگوست در محل دولت جمهوری باشقیرستان تشکیل شد.

"لیلیا گومِراوا" معاون اول رئیس کمیته­ شورای فدراسیون علوم، آموزش و فرهنگ خاطرنشان کرد، در چارچوب آماده ­سازی برای دومین همایش اوراسیایی که در سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد، کنفرانس "گفتگوی زنان- نیکوکاری بدون مرز" در پایتخت باشقیرستان سازمان­دهی می­شود. وی همچنین افزود: "اولین همایش زنان اوراسیا، سپتامبر سال گذشته در سن­پترزبورگ برگزار شده بود که یکی از بخش­های آن به موضوع همکاری­های انسانی و گسترش فعالیت­های خیریه اختصاص داده شده بود که در آن، باشقیرستان به عنوان یکی از مناطقی شناخته شد که در مورد مسائل مربوط به توسعهفعالیت­های خیریه به شکل مؤثرتری تصمیم­ گیری می­شود."

گومراوا اضافه کرد، در حال حاضر در خصوص محل برگزاری دومین همایش اوراسیا تصمیم­ گیری می­شود. امکان دارد محل برگزاری، پایتخت جمهوری باشقیرستان باشد. باشقیرستان اولین مرحله­ گزینش را پشت سر گذاشته است و اوفا در کنار سن­پترزبورگ و مسکو به عنوان یکی از گزینه­ ها، تحت بررسی است.

در چارچوب کلاس­های درس، میزگردها و جلسات بحث و گفتگو در همایش «گفتگوی زنان- نیکوکاری بدون مرز»، شرکت­ کنندگان که رهبران جنبش زنان روسیه و کشورهای دور و نزدیک و نمایندگان بنیادهای خیریه و سازمان­های اجتماعی نیز در میان ایشان خواهند بود، بهترین تجارب روسی و بین ­المللی را با یکدیگر تبادل خواهند کرد. گفتنی است برای حضور دیانا گورتسکایا، ویچیسلاو فتیساوا و دیگر افراد معروف در این مراسم برنامه­ ریزی می­شود.

منبع: سایت دولت باشقیرستان

http://www.pravitelstvorb.ru/ru/press-office/news.php?ELEMENT_ID=۱۴۱۸۰

کد خبر 3148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =