کمیته بررسی برای انتخاب معاون دانشگاه فدرال اردو پاکستان تشکیل شد و پس از مصاحبه با نامزدها، ۵ استاد در فهرست نهایی قرار گرفتند.

  براساس این گزارش، کمیته بررسی برای احراز پست معاونت دانشگاه اردو از مجموع ۹۸ درخواست واصله از داخل و خارج از کشور، تعداد ۶۲ داوطلب را پس از بررسی کامل در فهرست نهایی مصاحبه قرار داد و مصاحبه ۴۸ نامزد برای ۲ روز ادامه یافت. پس از مصاحبه دو روزه، کمیته بررسی ۷ کاندیدا را در فهرست نهایی قرار داد و عصر سه شنبه با آن ها مصاحبه مجدد به عمل آورد.

            در دور دوم مصاحبه ها، دو نامزد، به نام های دکترضابطه خان شنواری و دکتر احمد قادری، از رقابت برای تصدی معاونت دانشگاه اردو انصراف دادند و کمیته بررسی به دکتر شاهد قریشی، مدیر مرکز کارآفرینی، آئی، بی آ، دکتر اظهر عطا، استاد دانشگاه کانادا و ظفرالله قریشی، دکتر بلقیس گل، مسئولین بخش هیلو فائیت دانشگاه کراچی، ظهیر قاسمی استاد دانشگاه کراچی را برای تصدی سمت معاون دانشگاه اردو مناسب تشخیص دادند. این پنج نفر اکنون در مجلس سنای دانشگاه اردو معرفی می شوند تا پس از بررسی و بحث و گفتگو در مورد آنان، سه نفر از بین آن ها انتخاب شده و به دکتر عارف علوی، رئیس جمهور پاکستان که سرپرست دانشگاه های فدرال نیز هستند ارسال می شود تا وی یکی از بین یکی از این سه نامزد، فردی را به عنوان معاون رئیس دانشگاه اردو انتخاب و منصوب نماید.

       نکته مهم این است که دکتر روبینه مشتاق، معاون موقت دانشگاه اردو، دکتر عارف زبیر، معاون موقت سابق دانشگاه اردو و دکتر زاهد استاد دانشگاه اردو و سایر اساتید این دانشگاه نتوانستند جایی در نامزدهای مناسب به دست بیآورند.

       لازم به ذکراست، کمیته بررسی به سرپرستی زهیر آشیر با حضور واجد جواد، دکتر سوروش لودی، جنید زیدی، صدیقه صلاح الدین، ​​اصغر دشتی و افتخار طاهری بود. تشکیل شد.

 

کد خبر 6640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =