سریال صلاح الدین ایوبی محصول مشترک پاکستان و ترکیه

همایون سعید بازیگر ارشد سینما گفت: بزودی سریال مشترک پاکستان و ترکیه به نام صلاح الدین ایوبی آماده خواهد شد.

همایون سعید بازیگر ارشد سینما گفت: بزودی سریال مشترک پاکستان و ترکیه به نام صلاح الدین ایوبی آماده خواهد شد.

وی ویدئویی از دکتر کاشف انصاری و سید جنید علی شاه؛ تهیه کنندگان این سریال، در حال تماشای تدارکات آن در ترکیه را به اشتراک گذاشت و به طرفدارانش گفت که آماده سازی این سریال آغاز شده است.

در ویدئویی که همایون سعید به اشتراک گذاشته است، سازندگان با نمایش دکورهای در حال ساخت در مکان‌های زیبای جنگل‌ها و کوهستان‌های ترکیه، می گویند که پس از تکمیل ساخت دکورهای آن، فیلمبرداری آغاز خواهد شد.

در ویدئوی به اشتراک گذاشته شده افراد در مکان های مختلف در حال ساخت انواع دکورهای نمایشی دیده   می شوند.

همایون سعید با به اشتراک گذاشتن این ویدیو به هوادارانش این مژده را داد که "صلاح الدین ایوبی" به زودی پخش خواهد شد، اما توضیح بیشتری نداد.

این در حالیست که اگر تا پایان سال جاری مراحل ساخت این نمایش به پایان برسد، تصویربرداری آن از سال آینده آغاز خواهد شد و احتمالاً در سال ۲۰۲۴ فصل اول آن پخش خواهد شد.

در دسامبر ۲۰۲۱  دکتر کاشف انصاری تهیه کننده گفته بود که پس از مرحله اول تست بازیگری، چهار بازیگر پاکستانی  بنام های عایشه عمر، آشنا شاه، فرحان آقا و عدنان جیلانی به گروه بازیگران پیوسته اند.

پیش از این، عدنان صدیقی نیز در مصاحبه ای در سپتامبر ۲۰۲۱ گفته بود که نقش شخصیت اصلی مبارز صلاح الدین ایوبی را بازیگران ترک بازی خواهند کرد نه پاکستانی ها.

او گفته بود که چهار تهیه کننده پاکستانی الاصل از جمله او و همایون سعید بازیگر و دو تهیه کننده دیگر، دکتر کاشف انصاری و جنیدعلی شاه هستند.

این بازیگر گفته بود که علاوه بر پاکستان، چندین تهیه کننده درام مذکور از ترکیه نیز حضور دارند.

عدنان صدیقی در پاسخ به سوالی گفته بود که تنها ۲۵ درصد از بازیگران این درام تاریخی پاکستانی خواهند بود و کل فیلمبرداری فصل اول این سریال سه فصلی، در ترکیه انجام می شود.

به گفته وی، فصل اول این سریال به طور کامل در ترکیه تصویربرداری می شود و تا چهار ماه آینده بازیگران پاکستانی به آنجا اعزام می شوند. سریال مذکور مانند یک سریال وب ساخته می شود و هر کدام حداقل سه فصل و هر فصل  ۳۴ قسمت خواهد داشت.  

منبع و تاریخ خبر: روزنامه داون – ۲۴ مئی مطابق با ۳ خرداد

کد خبر 12471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =