فیلم فرزندان رزق 3 و حواشی آن در مصر

ترکی آل شیخ، رئیس هیئت مدیره سازمان سرگرمی عربستان سعودی، از فیلم "ولاد رزق 3: القاضیه" در بولوار شهر ریاض رونمایی کرد.

ترکی آل شیخ، رئیس هیئت مدیره سازمان سرگرمی عربستان سعودی، از فیلم "ولاد رزق 3: القاضیه" در بولوار شهر ریاض رونمایی کرد.

جشن بزرگ در ریاض با حضور ستارگان فیلم و شخصیت‌های برجسته

ترکی آل شیخ، رئیس هیئت مدیره سازمان سرگرمی عربستان سعودی، با حضور جمعی از ستارگان فیلم و شخصیت‌های برجسته، از فیلم "ولاد رزق 3: القاضیه" در بولوار سیتی ریاض رونمایی کرد.

حمایت از هنر عربی و چشم‌اندازهای جهانی

آل شیخ بر حمایت خود از هنر عربی تأکید کرد و گفت که هدف آنها از این فیلم، دستیابی به موفقیت و سودآوری در فصل ریاض است. او افزود که جاه‌طلبی‌های آنها فراتر از این است و آنها به دنبال تولید فیلم‌های سعودی، عربی و جهانی در آینده هستند.

بودجه هنگفت و جاه‌طلبی‌های بزرگ‌تر

آل شیخ فاش کرد که بودجه فیلم "ولاد رزق 3" به 12 میلیون دلار رسیده است که رقمی هنگفت است و آنها قصد دارند در آینده با فیلم‌ها و تجربیات دیگر از آن فراتر روند. او همچنین از آغاز پیش‌تولید قسمت چهارم "ولاد رزق" خبر داد که در همان زمان سال آینده اکران خواهد شد.

فروش فیلم أولاد رزق

به نقل از صفحه اینستاگرام الأهرام طبق تصریح ترکی آل شیخ در صفحه شخصی اش درآمد این فیلم در 23 روز اکران در مصر مبلغ 210 میلیون و 250 هزار جنیه بوده است و تعداد بلیط های به فروش رسیده یک میلیون و 957 هزار قطعه است که بیشترین میزان فروش در مصر به شمار می‌آید.

حمایت کامل از خلاقیت عربی

آل شیخ بر حمایت خود از هر خلاقیت عربی اصیل تأکید کرد و گفت که آنها از فیلم "الاسترلینی" محمد هنیدی و فیلم "الفیل الأزرق 3" کریم عبدالعزیز حمایت خواهند کرد. او همچنین از یک سورپرایز در قسمت چهارم "ولاد رزق" رونمایی کرد.

سفر فشرده فیلمبرداری و عوامل عظیم

فیلم "ولاد رزق 3" در 66 روز بین عربستان سعودی و مصر فیلمبرداری شد و تعداد عوامل آن در عربستان به 700 نفر رسید.

همکاری با باشگاه الاهلی مصر

بازیکنان فوتبال باشگاه الاهلی مصر و مربی خارجی آنها در یک کمپین تبلیغاتی برای ترویج فیلم شرکت کردند.

پشت پرده تبلیغ "القاضیه"

آل شیخ درباره پشت پرده تبلیغ "القاضیه" برای ترویج فیلم گفت که حضور بازیکنان در این آگهی برای حمایت از آنها و باشگاه الاهلی از نظر مالی بوده است. او افزود که این کار پس از تماس با مدیریت باشگاه و ارائه پیشنهاد به آنها انجام شد و آنها در مورد افزایش دستمزد الاهلی برای عدم تأثیرگذاری بر درآمد مالی بازیکنان و مربی به توافق رسیدند و همه اینها فقط در 18 ساعت انجام شد.

لینک

شناخت عمیق از دنیای ورزش

آل شیخ گفت که او قبلاً وزیر ورزش بوده و این دنیا را به خوبی می‌شناسد و همچنین در دنیای ورزش مصر نیز حضور داشته و آن را به خوبی می‌شناسد.

انتخاب نام فیلم

آل شیخ فاش کرد که نام فیلم "القاضیه" به دلیل شباهت به مسابقه بوکس مشهور بین تایسون فیوری انتخاب شده است.

تشکر ویژه از مخاطبان

آل شیخ از مخاطبانی که بدون هیچ گونه پولی برای ترویج فیلم تلاش کرده‌اند، تشکر کرد و گفت که آنها مبلغ هنگفتی را به یک تیم بزرگ برای تبلیغات پرداخت کرده‌اند، اما به بقیه مخاطبان پولی نداده‌اند.

واکنش‌های قوی به حضور بازیکنان الاهلی

حضور بازیکنان باشگاه الاهلی مصر و مربی آنها، مارسل کویلر، در این آگهی، واکنش‌های متفاوتی را در بین هواداران تیم‌های بزرگ مصر برانگیخت.

لینک

تحریم فیلم به دلیل حضور بازیکنان الاهلی

برخی از هواداران خواستار تحریم این فیلم پس از حضور بازیکنان الاهلی در این آگهی شدند و آن را توهینی به تیم خود دانستند.

لینک

قابل ذکر است که این فیلم حاوی سخنان و پیشنهاداتی است که به زعم برخی از تماشاگران این فیلم مغایر با اخلاق عمومی است.

احمد عز، یکی از ستارگان فیلم در این باره اظهار نظر کرد و گفت: واژه های به کار رفته در زمره «پیشنهادات» قرار می گیرند و نه واژه های خارجی، و به هیچ وجه با آنچه در خیابان می شنویم تفاوتی ندارد و این نشان می دهد که با قسمت اول و دوم و با بافت آن در چارچوب کمدی تفاوتی ندارند.

عز با تاکید بر اینکه این فیلم مخاطبان هدف را در نظر می گیرد، خاطرنشان کرد که سانسور به گروه سنی 16 سال اجازه تماشای آن را داده است و این نشان می دهد که محتوای فیلم «پسران رزق» استانداردهای ویژه ای را برای ارائه آن در نظر گرفته است که مناسب گروه های مختلف است.

لینک

کد خبر 20276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =