انتشار کتابچه الکترونیکی "دیدگاههای مقام معظم رهبری و شهروندان صرب درباره فلسطین"

به اهتمام رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان کتابچه الکترونیکی حاوی گزیده ای ازدیدگاه های مقام معظم رهبری و نامه معظم له به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا و همچنین آثار منتخب شهروندان صرب شرکت کننده در فراخوان همبستگی با مردم غزه منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

به اهتمام رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان کتابچه الکترونیکی حاوی گزیده ای ازدیدگاه های مقام معظم رهبری و نامه معظم له به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا  و همچنین آثار منتخب شهروندان صرب شرکت کننده در فراخوان همبستگی با مردم غزه منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

در مقدمه کتابچه آمده است:

مسئله فلسطین با گذشت بیش از هفتاد سال از اشغال و جنایات صهیونیست ها همچنان به عنوان مهمترین مسئله جهانی بیش از هر زمانی مطرح است. جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل با حمایت  همه جانبه غرب، ابعاد بسیار فاجعه باری یافته است و هیچ حد ومرزی نمی شناسد. دهها هزار شهید فلسطینی بخصوص کودکان و زنان و بیماران حاصل حملات باند تبهکار و جنایتکار حاکم بر تل آویو است.     

در شرایطی که افکار عمومی و وجدان های بیدار در گوشه وکنار دنیا از موج عظیم وگسترده جنایات متاثر، غمگین و خشمگین بودند رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان نیز براساس وظیفه اخلاقی، فرهنگی و حرفه ای خود بمناسبت سال نو میلادی 2024 از شهروندان صرب دعوت کرد برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین از طریق ارسال عکس و نقاشی با نمادی از فلسطین و یا دلنوشته ای، حمایت و وهمدردی خود را با مردم غزه بخصوص کودکان، زنان و بیمارانی که تحت شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی قراردارند، از طریق ارسال به ایمیل رایزنی اعلام نمایند. بدنبال این فراخوان آثار و نظرات زیادی از سوی اقشار مختلف ارسال گردید که منتخبی از آثار به همراه گزیده ای از دیدگاه های رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت ا... خامنه ای در این کتابچه منتشر و در دسترس عموم قرار گرفته است . 

 منبع: https://www.iran.rs/књига-о-палестини

1403/05/17

کد خبر 20578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =