دبیر کل عتبه حسینی از شکسته شدن موانع رسانه ای نهضت امام حسین(ع)خبر داد

دبیر کل عتبه مقدس حسینی با تاکید بر شکسته شدن موانع در برابر سانسور رسانه ای نهضت امام حسین(ع) ، خواستار ایفای نقش موثر و پررنگ رسانه ها در انعکاس مراسم اربعین شد.

به گزارش خبرگزاری نون، حسن رشید العبایجی دبیر کل عتبه حسینی در سومین همایش سالانه مربوط به آغاز پوشش فراگیر و جامع مراسم اربعین تصریح کرد: رسانه ها در تبیین اهداف نهضت حسینی در برهم زدن بساط ظالمان و انتقال آرمان ها و اصول نقشی بسیار پررنگ و موثر داشته اند.
وی با اشاره به موفقیت رسانه ها در شکستن سد سانسور اخبار مربوط به نهضت حسینی و مشارکت طیفها و ملیت های مختلف در مراسم بزرگداشت اربعین، خاطرنشان کرد: باید بر اساس میراث تبلیغاتی قیام امام حسین(ع)، اهداف این قیام، شخصیت امام و اهل بیت(علیهم السلام)، حقانیت نهضت حسینی و همه ابعاد آن، از جمله آزادگی و نفی استبداد و احترام به اراده و  خواست مردم تبیین و نمایان شود.
وی افزود: مراسم بزرگداشت مراسم اربعین امام حسین (ع) هرسال گسترده تر می شود و این به لطف موفقیت رسانه‌ها است که سدهای سانسور در برابر نهضت حسینی را شکستند و ابعاد اربعین را به دنیا نشان دادند به طوریکه شاهدیم  تعداد زیادی از غیرمسلمانان در این مراسم شرکت می کنند.
العبایجی بر تولید آثار نمایشی و فرهنگی بر اساس ایده های محکم و خلاقانه و ایفای نقش رسانه ها  در دفاع از حق علیه ظلم تاکید کرد.

کد خبر 20581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =