اصلاحیه کابینه پیشروی اندونزی که روز سه شنبه، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد، تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۹ را در موقعیت های قدرت و سیاست ملی برآورده کرد.
در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۹، ساندیاگا نامزد معاون ریاست جمهوری پرابوو سوبینانتو بود. این جفت توسط جوکووی – معروف امین شکست خورد. جوکووی پیش از این پرابوو را به عنوان وزیر دفاع در کابینه خود انتخاب کرده بود.
مشخصات
ساندیاگا مدت هاست که به عنوان یک کارآفرین شناخته شده است. مردی که در ۲۸ ژوئن ۱۹۶۹ در شهر پِکان بارو، ریاو متولد شد، هنگامی که در انتخابات استانداری جاکارتا ۲۰۱۸، به عنوان معاون استاندار جاکارتا همراه با انیس باسودان، جاکارتا انتخاب شد، به چهره ای در صحنه سیاسی ظاهر شد.
ساندیاگا به عنوان معاون استاندار جاکارتا در سال ۲۰۱۹ به محض تایید شدن وی به عنوان کاندیدای معاون ریاست جمهوری برای همراهی پرابوو سوبیانتو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۹، سمت خود را ترک کرد.
ساندیاگا تحصیلات عالی خود را در ایالات متحده تجربه کرد. در آنجا لیسانس خود را از دانشگاه ایالتی ویچیتا و فوق لیسانس را از دانشگاه جورج واشنگتن دریافت کرد. هر دو عنوان برای رشته اقتصاد است.
ساندیاگا با بازگشت به اندونزی به عنوان کارمند در بانک Summa کار کرد، سپس مدیر سرمایه گذاری Seapower Asia Investment Limited شد و به عنوان معاون اجرایی NTI Resources Ltd ادامه داد.
سپس او یک شرکت مشاور مالی، PT Recapital Advisors و یک شرکت سرمایه گذاری، PT Saratoga Investama Sedaya تأسیس کرد. نام وی همچنین به عنوان بخشی از شرکت های PT Adaro Indonesia، PT Indonesia Bulk Terminal، PT Mitra Global Telekomunikasi Indonesia، Interra Resources Limited و PT iFORTE SOLUSI INFOTEK ذکر شده است.
حداقل از زمان نامزد شدن برای تصدی معاون استانداری جاکارتا، ساندیاگا علاقه زیادی به طرح مبحث توانمندسازی شرکت های میکرو، کوچک و متوسط داشت.
آیا شخصیت وی برای دنیای جهانگردی و اقتصاد خلاق که در سال ۲۰۲۰ توسط همه گیری کوید-۱۹ ویران شده است، نفس تازه ای خواهد داشت؟ با هم خواهیم دید ....
برنامه های ساندیاگا
ساندیاگا اذعان می کند که کار جدید وی در این کابینه سخت خواهد بود. وی همچنین اندکی پس از اعلام تغییر وزرا توسط جوکووی، تعدادی از برنامه های خود را فاش کرد، "بیداری ملت اندونزی برای بهبودی از
کوید-۱۹ و ادامه برنامه توسعه، به ویژه در بخش گردشگری و اقتصاد خلاق، بستگی زیادی به بازیابی سلامت از کوید-۱۹ با تلاش ما برای اجرای پروتکل های بهداشتی دقیق و منظم خواهد داشت."
ساندیاگا همچنین به چالش های اشتغال در بخش گردشگری و اقتصاد خلاق در نتیجه بیماری همه گیر کوید-۱۹ اشاره کرد و یاد کرد که میلیون ها نفر هستند که باید نجات یابند. با این حال، او همچنین اشاره کرد که گردشگری و اقتصاد خلاق لوکوموتیو پس از همه گیری کوید-۱۹برای ادامه برنامه توسعه است؛ لوکوموتیو برای ادامه فرصت های شغلی گسترده تر و ایجاد رفاه برای مردم اندونزی.
استراتژی ای که وی می خواهد استفاده کند نوآوری با استفاده از فناوری و رویکرد داده های بزرگ است. به گفته وی، استراتژی فعلی برای نقشه برداری از پتانسیل ها، تقویت و اطمینان از حضور فعالان بخش گردشگری و بقای اقتصاد خلاق مورد نیاز است. نه تنها زنده ماندن است، بلکه رشد کردن است. زنده ماندن و از فرصت های برنده شدن استفاده کردن است یا استراتژی های نوآوری است.
علاوه بر نوآوری، یک استراتژی سازگاری نیز اعمال خواهد شد. این استراتژی ضروری است، زیرا آنچه با آن روبرو هستیم، همه گیری است. فرم آن، اولویت بندی بهداشت و ایمنی در هر مکان گردشگری و در هر خط اقتصاد خلاق است. این استراتژی از گواهینامه CHSE استفاده می کند، یکی از آنها است.
CHSE یک گواهینامه برای مشاغل، مقاصد و محصولات گردشگری است تا به گردشگران در مورد اجرای پاکیزگی، بهداشت، ایمنی و پایداری محیط زیست اطمینان دهد.
با مراجعه به داده های وزارت گردشگری و اقتصاد خلاق که روز سه شنبه، ۲۲ دسامبر ۲۰۲۰ به آنها دسترسی پیدا کرده است، در حال حاضر ۴.۷۵۵ کسب و کار دارای گواهینامه CHSE هستند که در ۳۴۰ بخش شهر در ۳۴ استان گسترش یافته اند.
آخرین استراتژی که ساندیاگا ذکر کرد، همکاری با همه احزاب، از وزارتخانه ها، مؤسسات، دولت های مرکزی و محلی (استان ها و شهرها)، دانشگاهیان، دانشگاه ها، جامعه و دنیای تجارت است. البته انجمن های مختلفی در زمینه گردشگری و اقتصاد خلاق در آن گنجانده شده است. ساندیاگا همچنین گفت که نقش آنها در استراتژی توصیف شده بسیار مهم است.
نظر شما