بنیاد فرهنگی هِلِن

‏"بنیاد فرهنگی هِلِن" یکی از مؤسسات ملی یونان است که نمایندگی‌های بسیاری در کشورهای مختلف ‏ازجمله صربستان دارد. این نمایندگی پس از از همپاشی یوگسلاوی سابق در تاریخ ۲۰۰۹ میلادی به هدف حفظ و تعمیق روابط دو کشور در ‏بلگراد تأسیس گردید. ‏

بنیاد فرهنگی هِلِن

بنیاد فرهنگی هِلِن - یونان:

"بنیاد فرهنگی هِلِن" یکی از مؤسسات ملی یونان است که نمایندگی‌های بسیاری در کشورهای مختلف ازجمله صربستان دارد. این نمایندگی در تاریخ ۲۰۰۹ میلادی به هدف حفظ و تعمیق روابط دو کشور در بلگراد تأسیس گردید.

این بنیاد یکی از اعضای شبکة مؤسسات فرهنگی اتحادیه اروپا (ЕUNIC) و بنیاد فرهنگی آنالیند است که رویدادهای متنوعی همچون روز زبانهای اروپا، جشنواره فیلم های معاصر اروپا و نمایشگاه آثار هنری را سازماندهی می‌کند. یکی از مهمترین فعالیت‌های آن در بلگراد برگزاری دوره‌های آموزش زبان یونانی است که در همکاری با مؤسسات آموزشی و فرهنگی صربستان صورت می‌پزیرد و بیشتر به برپایی رویدادهایی با موضوعات فرهنگ و هنر یونان باستان و ادبیات کلاسیک و معاصر می‌پردازد. این بنیاد همه ساله در رویدادهای گوناگون از جمله جشنواره "فیلم‌های باستانشناسی موزه ملی صربستان" و دیگر جشنواره های مشابه که بطور سنتی در صربستان برگزار می شوند، حضور فعال دارد.

بنیاد فرهنگی هِلِن

http://hfc-worldwide.org/belgrade/?fbclid=IwAR۱AWc۸NbhZOZrQRWISZEdLExJ_fiBW_J۰۴RjI-۵۰wFGC۶pW۳Lw۶MjbtQ۶A

کد خبر 4864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =