سازمان تندرو ویشوا هندو پاریشاد هفتۀ گذشته اعلام کرد که قصد دارد در سراسر کشور در مورد موضوع معبد رام، بخصوص در میان جوانان اطلاع رسانی کند .

سازمان تندرو ویشوا هندو پاریشاد هفتۀ گذشته اعلام کرد که قصد دارد در سراسر کشور در مورد موضوع معبد رام، بخصوص در میان جوانان اطلاع رسانی کند و بودجه عمومی را در جهت ساخت این معبد بسیج کند.

چامپات رای از شورای هندوان، که دبیر کل هیئت امنای معبد راما نیز می باشد، گفت: "مقامات بازنشسته، ازجمله نیرپندار میشرا، دبیر سابق نخست وزیری، و کی ک شارما، مسئول سابق نیروهای مرزبانی، به عنوان اعضای کمیتۀ ساخت معبد راما انتخاب شده اند. همچنین مهندسین مشاور شرکت بزرگ تاتا در مدیریت این پروژه مشارکت خواهند داشت." 

چامپات رای افزود :" هدف برنامه "شری جانمابومی مندیر نیدهی سامارپان" ، که از ۱۴ ژانویه تا ۲۷ فوریه برگزار می شود ، آگاهی دادن به جوانان در مورد مبارزاتِ جنبش رام جانمابهومی است. کسانی که کمتراز ۳۵ سال سن دارند، در مورد مبارزه برای احیای معبدِ محل تولد شری راما چیز زیادی نمی دانند. ما می خواهیم حداقل ۵۰۰ میلیون نفر، یعنی بیش از نیمی از جمعیت کشور، از تاریخ جنبش رام جانمابوهومی آگاهی داشته باشند.

روزنامه: ایندین اکسپرس  

کد خبر 5361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =