وزیر امور محیط زیست ایالت مهاراشترا در ملاقات خود با سر وزیر ایالت مهاراشترا  اعلام کرد که در زمینه کاهش سوخت های فسیلی و آلاینده های هوا با پنج ارگان دیگر حمل و نقل، کشاورزی، توسعه شهری، صنعت، انرژی به بحث و تبادل نظر پرداخته است

روزنامه: اقتصادی تایمز    

وزیر امور محیط زیست ایالت مهاراشترا در ملاقات خود با سر وزیر ایالت مهاراشترا  اعلام کرد که در زمینه کاهش سوخت های فسیلی و آلاینده های هوا با پنج ارگان دیگر حمل و نقل، کشاورزی، توسعه شهری، صنعت، انرژی به بحث و تبادل نظر پرداخته است و همه این ارگان ها خواستار کاهش آلاینده ها هستند اما این روند به آرامی و در طول سالها به طول خواهد انجامید. وی در این ملاقات افزود که دولت مهاراشترا بایستی برای تامین انرژی های مورد نیازخود از فسیلی به سوی انرژی های باد و خورشید که سازگار با محیط زیست هستند روی بیاورد. در همین راستا دولت ایالتی مهاراشترا نیز برای تامین انرژی های پاک دستور العمل هایی را تهیه و تدوین نموده تا این برنامه با هماهنگی هرچه بیشتر آغاز گردد. در این دستور العمل معاون سر وزیر ایالت مهاراشترا جناب آقای آجیت پاور مسئول هماهنگی ها و ارائه گزارش ماهیانه فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته می باشد.   

وزیر امور محیط زیست در مصاحبه ای با روزنامه اقتصادی تایمز اعلام کرد در جهان امروز شهرهای دیجیتالی و هوشمند بنا شده اند که در آنها امنیت سایبری و فناوری های نو ظهور بسیار متجلی است در همین راستا استفاده از انرژی های پاک نیز بایستی متداول گردد که از جمله آنها استفاده از انرژی خورشیدی و بادی می باشد.

توضیح: با روند رشد چشمگیر اقتصاد در شهرهای ایالت مهاراشترا  و استفاده گسترده از سوخت های فسیلی دولت ایالتی برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارد که یکی از آنها جایگزین کردن انرژی های پاک است، اما این کار زمان بسیاری را نیاز خواهد داشت.

کد خبر 9452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =