سید وسیم رضوی رئیس پیشین اوقاف ایالت اوتراپرادش که چند ماه پیش به کتاب مقدس قرآن مجید اهانت کرده بود، اخیراً در دو کلیپی مجزا عنوان کرد کتابی با عنوان «محمد (ص)» را به رشته تحریر درآورده است.

سید وسیم رضوی رئیس پیشین اوقاف ایالت اوتراپرادش که چند ماه پیش به کتاب مقدس قرآن مجید اهانت کرده بود، اخیراً در دو کلیپی مجزا عنوان کرد کتابی با عنوان «محمد (ص)» را به رشته تحریر درآورده است. وی در کلیپ اول در یک معبد سخنرانی می کند که ورود مسلمانان به آن ممنوع است وی درباره حضور خود در این معبد عنوان می کند که من به دیدن رب النوع "ماهاکالی" برای زیارت رفته ام. وی در ادامه عنوان می کند در کتابش در مورد رفتار و کردار پیامبر اسلام (ص) و همچنین چگونگی ظهور اسلام و چرا این دین تفکرات جهادی و تکفیری و تروریستی دارد مطالبی آورده است.

ملاحظات : ایشان اکنون در مقابل مسلمانان قرار گرفته و با هندوهای افراطی همکاری نزدیکی دارد. متاسفانه وی ادعای شیعه بودن را نیز داشته ودراولین کلیپی که چندی قبل در فضای مجازی پخش نمود اظهار کرد آیات جهاد (۲۶ آیه) جزء آیات قرآن کریم نیست.  

در کلیپ دوم وی در مصاحبه ای با کانال ویشال ویوز  ( Vishalviews ) عنوان می کند: به نظر من پیامبر اسلام اختلال روانی داشته است و مردم آن زمان نتوانستند در جلوی او قد علم کنند و به همین دلیل پیامبر مغرور شد و دینی را به وجود آورد. پیروان او نیز گروهی راهزن بودند. وی به زنان تجاوز کرد و پیروان او از این که بدون زحمت می تواند همه چیز را بدست آورند، گرد پیامبر جمع شدند.

لازم به ذکر است که کتاب وی به زبان هندی نگاشته و در مراسمی که هندوهای افراطی حضور داشتند نیز رونمایی شده است.  

کد خبر 10079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =