خانم ثمینه علوی، بانوی اول و همسر دکتر عارف علوی، رئیس جمهور پاکستان گفت: تلاش های"شکوفایی پاکستان" برای حفظ فرهنگ و محیط زیست پاکستان قابل ستایش است.

وی گفت: حفاظت از فرهنگ و میراث ملی مسئولیت مشترک همه ما است، پاکستان که از نظر زیبایی طبیعی غنی است و می بایست از میراث خود محافظت کنیم.

خانم ثمینه علوی، طی سخنانی در مراسم فرهنگی در گل خانه قلعه سلطنتی لاهور، از عملکرد سازمان "شکوفایی پاکستان"قدردانی کرد و گفت: تلاش سازمان "شکوفایی پاکستان" برای حفظ فرهنگ و محیط زیست پاکستان قابل ستایش است.

وی با بیان اینکه از دیدن عملیات مرمتی در قلعه سلطنتی لاهور خوشحالم، گفت: برای محیط زیست بهتر و کاهش آلودگی باید کاشت درخت، گل و باغبانی ترویج شود، برای سر سبز ساختن کاخ ریاست جمهوری پاکستان نیز کار در حال انجام است.

وی تاکید کرد: باید گل و باغبانی را ترویج کنیم، لاهور را شهر باغ ها می نامند، من خوشحال هستم که در این مراسم زیبا در لاهور هستم و از بابت احساس خرسندی می کنم.

شرکت کنندگان در مراسم "شکوفایی پاکستان" در این مراسم گفتند: شکوفایی پاکستان در حال گسترش به شهرهای بزرگ کشور است و به لاهور، کراچی، پیشاور، مولتان و سایر شهرها نیز خواهد رسید.

لازم به ذکر است، "شکوفایی پاکستان" سازمانی مردم نهاد و داوطلب است که برای زیبایی پاکستان و حفاظت از فرهنگ و میراث ملی سعی و تلاش می نماید.

کد خبر 11166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =