شهر لایپزیگ میزبان ۶۵امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن می‌شود

۶۵امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن لایپزیگ (داک لایپزیگ) از هفدهم تا بیست‌وسوم اکتبر برگزار خواهد شد. آنطور که در سایت جشنواره اعلام شده است؛ امسال، علاقمندان باید آثار خود را از اول ماه مارس برای مسئولان جشنواره ارسال کنند. جشنواره داک لایپزیگ از مهم‌ترین فستیوال‌های مربوط به فیلم‌های مستند جهان محسوب می‌شود.

۶۵امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن لایپزیگ (داک لایپزیگ) از هفدهم تا بیست‌وسوم اکتبر برگزار خواهد شد. آنطور که در سایت جشنواره اعلام شده است؛ امسال، علاقمندان باید آثار خود را از اول ماه مارس برای مسئولان جشنواره ارسال می کردند. جشنواره داک لایپزیگ از مهم‌ترین فستیوال‌های مربوط به فیلم‌های مستند جهان محسوب می‌شود.

بسیاری داک لایپزیک را از قدیمی‌ترین جشنواره‌های مستند جهان می‌دانند. این رویداد سینمایی، یک جشنواره بین‌المللی فیلم برای آثار مستند و انیمیشن است که در سال ۱۹۵۵ با نام اولین جشنواره فیلم‌های مستند و فرهنگی لایپزیگ در آلمان برگزار شد و در آن زمان، اولین جشنواره فیلم مستقل در آلمان شرقی به شمار می‌رفت.

امسال قرار است ۶۵امین دوره این جشنواره با حضور سینماگران و علاقمندان به فیلم‌های مستند برگزار شود. هنوز تعداد فیلم‌ها و افراد شرکت‌کننده در نمایشگاه مشخص نشده است. اما آنطور که سایت جشنواره بین‌المللی داک لایپزیگ گزارش داده است؛ از اول ماه سپتامبر، فیلم‌های شرکت‌کننده و موضوعات آن‌ها اعلام خواهد شد. همچنین افرادی که می‌خواهند در این دوره از جشنواره شرکت کنند، باید آثار خود را از اول ماه مارس برای مسئولان جشنواره بفرستند. سایت زیر به صورت منظم اطلاعات کافی درباره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن لایپزیگ" (داک لایپزیگ) در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین اگر مایلید اطلاعات بیشتری در این باره به‌دست آورید، به سایت زیر مراجعه کنید:

https://www.dok-leipzig.de/en

منبع: سایت جشنواره داک لایپزیگ

کد خبر 12168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =