۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
دیدار با فعال فضای مجازی

مارکو تادیچ بلاگر فعال با حضور در رایزنی فرهنگی با امیر پورپزشک رایزن فرهنگی دیدار کرد. وی در این دیدار گفت: سال هاست در آلمان زندگی کرده است. ۸ سال است وبلاگ دارد و با سازمان های گردشگری در کشورهای مختلف همکاری داشته و تاکنون به ۵۰ کشور جهان سفر کرده است.

دیدار با فعال فضای مجازی مارکو تادیچ بلاگر فعال با حضور در رایزنی فرهنگی با امیر پورپزشک رایزن فرهنگی دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: سال هاست در آلمان زندگی کرده است. ۸ سال است وبلاگ دارد و با سازمان های گردشگری در کشورهای مختلف همکاری داشته و تاکنون به ۵۰ کشور جهان سفر کرده است.

وبلاگ وی https://mrm-style.com/en/blog که به دوزبان انگلیسی و صربی است براساس مستندات ارائه شده در ماه می ۲۰۲۲بیش از ۳.۴ میلیون بازدید کننده از کشورهای مختلف داشته است. آلمان ۷۱۲ هزار، انگلستان با ۶۴۵ هزار، ،هلند ۵۲۲ هزار، سوئیس ۴۱۶ هزار، ایتالیا ۲۶۴ هزار، فرانسه۲۱۵ هزار، ایالات متحده ۱۶۰هزار،اتریش ۱۳۲هزار، سوئد ۱۱۲ هزار، بلژیک ۱۰۴هزار، جمهوری چک ۷۹هزار، صربستان ۸۷ هزار، لهستان ۵۴ هزار، نروژ ۴۱ هزار می باشد . آمار مخاطبان وبلاگ وی در ماه ژوئن ۲۰۲۲ تعداد۱۲۱۷۶۲ نفر بوده است. 

از سال ۲۰۱۹ تا ماه می ۲۰۲۲ نزدیک به ۱۴ میلیون نفر از آن بازدید کرده اند.  وی همچنین دارای کانال ایستاگرامیhttps://www.instagram.com/mrmbymarkotadic/?hl=en  با بیش از ۲۵۰هزار فالوور است.

تادیچ دراین دیدار گفت: با توجه به علاقه اش به ایران و سوء تفاهم هایی که ناشی از عدم شناخت دقیق و درست اروپایی ها از ایران است و اطلاعات بسیار ناچیزی از ایران در دسترس علاقمندان به سفر به ایران است، آمادگی دارد تا با سفر به ایران و گذاشتن پست های اینستاگرامی و نوشتن مطالبی در باره فرهنگ و مذهب و زندگی در ایران ضمن ارائه اطلاعات دقیق از سرزمین و فرهنگ ایران، علاقمندی مخاطبانش را برای سفر به ایران جلب نماید.

وی با اشاره به سفرهای مشابه به کشورهای دیگر از جمله جمهوری آذربایجان و سفر پیش رو به اردن اظهار داشت: مراکز گردشگری آن کشورها از سفر وی با تامین بلیط و اقامت حمایت کرده اند و حتی بسیاری از هتل ها و رستوران ها با توجه به اینکه پست های وی در هر روز موجب تبلیغ آنها می شود از سفر وی حمایت می کنند.

وی افزود سفرهایش به همراه یک عکاس حرفه ای است  بصورت دونفره صورت می گیرد و در هر پست، اطلاعات دقیق از تاریخچه آن محل به دو زبان ارائه می شود.  

کد خبر 13248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =