شرکت 150 ناشر بلغاری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

انجمن کتاب بلغارستان (BBA) بهترین نمونه های ادبیات کلاسیک و معاصر بلغارستان را در نمایشگاه کتاب برتر جهان، نمایشگاه کتاب فرانکفورت (Frankfurter Buchmesse 2022) ارائه می کند.

انجمن کتاب بلغارستان (BBA) بهترین نمونه های ادبیات کلاسیک و معاصر بلغارستان را در نمایشگاه کتاب برتر جهان، نمایشگاه کتاب فرانکفورت (Frankfurter Buchmesse 2022) ارائه می کند. دسیسلوا الکسیوا، رئیس BBA، می‌گوید: «هرجا که یک بلغاری وجود دارد، کتاب‌ها، زبان و فرهنگ بلغاری نیز وجود دارد. او افزود که برنامه ملی سوادآموزی باعث رشد مجدد دولت و مردم بلغارستان می شود.

بزودی بازدیدکنندگان غرفه بلغارستان می ­توانند در برنامه ­های فرهنگی ارائه شده توسط برگزارکنندگان بلغارستان در نمایشگاه شرکت کنند. این برنامه­ ها شامل خواندن کتاب­های ادبی به زبان بلغاری توسط کودکان مدارس بلغارستان ساکن فرانکفورت خواهد بود. همچنین برگزاری نشست­های تخصصی مشترک بین نویسندگان، ناشران و مترجمان بلغاری و خارجی از دیگر برنامه­ های این غرفه خواهد بود. بیش از 300 عنوان کتاب، از جمله کتب برنده جوایز در دو سال گذشته، در این نمایشگاه ارائه خواهند شد.

نمایندگان BBA قرار است در جلساتی با همتایان خود از فدراسیون ناشران اروپایی (FEP) و فدراسیون کتابفروشان اروپایی و بین المللی (EIBF) شرکت کنند، که در مورد مسائل مبرم انتشار کتاب خواهد بود. این مسائل شامل حق چاپ در اینترنت، همکاری با کتابخانه ها و خوانندگان، ابتکارات قانونی اتحادیه اروپا و مالیات بر ارزش افزوده صفر بر کتاب، یعنی قانون جدید مصوب در اتحادیه اروپا، است.

Frankfurter Buchmesse بزرگترین نمایشگاه تجاری کتاب در جهان است که هم بر اساس تعداد شرکت‌های انتشاراتی و هم بر اساس تعداد بازدیدکنندگان قابل توجه است. این نمایشگاه مهم ترین نمایشگاه کتاب در جهان برای معاملات و تجارت بین المللی محسوب می شود. این یک رویداد بازاریابی حیاتی برای راه اندازی کتاب و تسهیل مذاکرات فروش بین المللی حقوق و مجوزها است.

منبع :

https://www.bta.bg/en/news/culture/346827-150-balgarski-izdatelstva-uchastvat-na-panaira-na-knigata-vav-frankfurt

کد خبر 13569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =