برندهای پاکستانی بازدیدکنندگان را در نمایشگاه غرب چین جذب می کنند

طیف گسترده ای از محصولات ساخت پاکستان شامل فرش، شال، صنایع دستی یشم درجه یک و ... بازدیدکنندگان را در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی غرب چین که در هفته اخیر برگزار شد، به خود جلب کرد.

فرش، شال، صنایع دستی یشم درجه یک و ... طیف گسترده ای از محصولات ساخت پاکستان بازدیدکنندگان را در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی چین غربی که در هفته اخیر در برگزار شد، به خود جلب کرد.

محمدکمیل غرفه دار پاکستانی،تازه وارد این نمایشگاه نیست. در طول این نمایشگاه پنج روزه او تحت تأثیر جریان بی وقفه بازدیدکنندگانی که در غرفه او حضور داشتند قرار گرفت.

وی گفت: بازدیدکنندگان علاقه فزاینده ای به شبکه ی اقتصادی چین پس از همه گیری کرونا، پویایی دوباره باز گشته است .وی به خبرنگار، محصولات پاکستانی به ویژه صنایع دستی ساخته شده از یشم و سنگ نشان می دهد.

امسال من شاهد و حاضر در تعدادی از نمایشگاه ها و اکسیوهایی بودم که در چین برگزار شد. آنها محصولات پاکستانی بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان چینی قرارداده اند.

غرفه پاکستان به مساحت 36 متر مربع بخشی از غرفه همکاری بین المللی کمربند و جاده است که به مناسبت دهمین سالگردراه اندازی آن است.

این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه بزرگ در سطح ملی که امسال در غرب چین برگزار شد، مشارکت بیش از  3500 شرکت از 56 کشور و منطقه و همچنین بیش از 60000 مهمان و بازرگان را به صورت آنلاین و آفلاین جذب می کند. در مجموع  700000 نفر به صورت حضوری یا مجازی از نمایشگاه بازدید کردند.

برندهای پاکستانی بازدیدکنندگان را در نمایشگاه غرب چین جذب می کنند

منبع:

https://www.pakistantoday.com.pk/2023/07/07/pakistani-brands-attract-visitors-at-

western-china-fair/

کد خبر 16299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =