معاون اول اداره دینی مسلمانان روسیه با مجدلانی وزیر توسعه اجتماعی فلسطین دیدار کرد

در این دیدار روشن حضرت عباسوف به نمایندگی از مفتی مسلمانان روسیه شیخ راویل عین‌الدین، با تاکید بر اتحاد امت چند میلیونی روسیه با مردم فلسطین به موضع ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره کرد که بارها بر لزوم ایجاد کشور فلسطین در مرزهای 1967 برای برقراری صلح در منطقه تاکید کرده است.

روشن عباسوف با مجدلانی وزیر توسعه اجتماعی فلسطین دیدار کرد( 16 فوریه 2024)

در این دیدار روشن حضرت عباسوف به نمایندگی از مفتی مسلمانان روسیه شیخ راویل عین‌الدین، با تاکید بر اتحاد امت چند میلیونی روسیه با مردم فلسطین به موضع ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره کرد که بارها بر لزوم ایجاد کشور فلسطین در مرزهای 1967 برای برقراری صلح در منطقه تاکید کرده است.معاون اول رییس اداره دینی مسلمانان روسیه گفت: مردم روسیه از ساکنان نوار غزه از دولت، جامعه تجاری و بنیادهای خیریه و همچنین تلاش‌های خصوصی شهروندان عادی که می‌خواهند به ساکنان مظلوم فلسطین کمک کنند، حمایت کامل می‌کنند.

روشن عباسوف توجه حضار را به این نکته جلب کرد که خانواده‌های فلسطینی که در پایان سال گذشته با پروازهای ویژه وزارت شرایط اضطراری به روسیه اعزام شده‌اند، از همه حمایت‌های لازم از جمله کمک در یافتن شغل برای بزرگسالان و سازماندهی آموزش برای کودکان برخوردار می‌شوند.نایب رئیس اول شورای مفتیان روسیه، با وزیر توسعه اجتماعی فلسطین دکتر احمد مجدلانی و سفیر کشور فلسطین در فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.احمد مجدلانی نیز به نوبه خود از مسلمانان روسیه به خاطر کمک‌های منظم آنها به مردم فلسطین تشکر کرد. وی همچنین گفت که به دلیل اقدامات غیرانسانی اسرائیل علیه کمک‌های بشردوستانه روسیه و سایر کشورها، مشکل کمبود کمک‌های بشردوستانه همچنان مطرح است.

سفیر فلسطین در روسیه عبدالحافظ نوفل، با تاکید بر اینکه ساکنان و همچنین رهبری کشور حمایت‌های فدراسیون روسیه را می‌بینند و احساس می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که اتحاد مسلمانان و نمایندگان سایر ادیان ایجاد شود. وی افزود: مردم با حسن نیت از نقاط مختلف جهان به کشور فلسطین و ساکنان آن کمک خواهند کرد تا در آینده آرامش و آسمانی آرام بالای سر خود پیدا کنند.به نوبه خود، مدیرکل بنیاد خیریه زکات، سلیمان حاجیف، در مورد چگونگی جمع‌آوری 30 تن کمک‌های بشردوستانه توسط این صندوق در فوریه سال جاری صحبت کرد که از طریق مصر به نوار غزه منتقل شد. وی افزود: تشکیل کمک‌های بشردوستانه برای فلسطینیان به طور منظم انجام می‌شود و صندوق به طور قطع این فعالیت را ادامه خواهد داد.

منبع:

https://www.muslim.ru/articles/287/39394/

کد خبر 18523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =