الکساندر دوگین با روزنامه‌نگار آمریکایی مصاحبه کرد

روزنامه راسیسکایا گازِتا مطلبی در تاریخ 30 آوریل 2024 با عنوان: «فیلسوف الکساندر دوگین با روزنامه‌نگار تاکر کارلسون مصاحبه کرد.» به قلم ماریا کریلووا منتشر کرد.

تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی با الکساندر دوگین، فیلسوف روس مصاحبه کرد. ویدئو این مصاحبه در صفحه کارلسون منتشر شده است. مصاحبه حدود 20 دقیقه طول می‌کشد. کارلسون گفته است که مصاحبه در مسکو انجام شده، اما زمان آن را مشخص نکرده است. روزنامه نگار آمریکایی در معرفی دوگین، او را مشهورترین فیلسوف سیاسی روسیه می‌نامد. کارلسون گفت: «ایده‌های او به اندازه‌ای خطرناک تلقی می‌شوند که دولت اکراین دختر او را از بین می‌برد و دولت بایدن کتاب‌های او را در آمریکا ممنوع کرده و آمازون کتابهایش را نمی‌فروشد.» در جریان مصاحبه دوگین و کارلسون درباره ایده‌های لیبرالیسم و رابطه غرب نسبت به روسیه گفتگو می‌شود. الکساندر دوگین درباره فردگرایی در جهان انلگوساکسونی صحبت می‌کند. به گفته او، فردگرایی بخاطر درک نادرست طبیعت انسان پدید آمده است. فیلسوف معتقد است: «وقتی که شما فردگرایی را با انسان و طبیعت انسانی یکی می‌کنید همه ارتباطات او را با مابقی جهان قطع کرده‌اید». دوگین تأکید کرد که روس‌هراسی در غرب، اتفاقی و نوعی تغییر نامعقول نیست. به نظر او، مبنای روس هراسی این است که روسیه از ارزش‌های سنتی دفاع می‌کند، ارزش‌هایی که غرب می‌کوشد آنها را از بین ببرد. الکساندر دوگین در این مصاحبه ولادیمیر پوتین را رهبر سنتی نامید که خارج کردن کشور از زیر نفوذ جهانی‌سازی آغاز کرده است. وقتی که غرب فهمید رئیس جمهور روسیه از ارزشهای سنتی دفاع می‌کند، رشد خصومت نسبت به کشور ما آغاز شد.

یادآور می‌شویم که تاکر کارلسون در فوریه سال جاری با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرد. این مصاحبه بیش از دو ساعت طول کشید.

منبع:https://rg.ru/2024/04/30/filosof-aleksandr-dugin-dal-interviu-zhurnalistu-takeru-karlsonu.htm 

کد خبر 19325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =