۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

علاقه روزافزون جوانان هندی به فرهنگ کره ای دیگر به K-Drama یا K-Beauty محدود نمی شود. در حال حاضر، آنها به طور فزاینده ای از زبان و هنر رزمی تکواندو استقبال می کنند.

علاقه روزافزون جوانان هندی به فرهنگ کره ای دیگر به K-Drama یا K-Beauty محدود نمی شود. در حال حاضر، آنها به طور فزاینده ای از زبان و هنر رزمی تکواندو استقبال می کنند. این علاقه رو به رشد منعکس کننده تبادلات فرهنگی در حال گسترش بین کره و هند است و فرصت هایی را برای دانش آموزان ایجاد می کند تا با فرهنگ کره ای درگیر شوند و آرزوهای خود را دنبال کنند.

هوانگ ایل یونگ، مدیر مرکز فرهنگی کره هند گفت: زبان کره ای یکی از سریع ترین زبان های خارجی در حال رشد در هند است و تقاضا برای مطالعه این زبان به طور مداوم در حال افزایش است.

هم کلاس های تکواندو و هم زبان کره ای در مدارس هند فرصت های بیشتری را برای دانش آموزان برای تجربه فرهنگ کره ای گسترش می دهد و به نقطه شروعی برای دستیابی به رویاهای آنها تبدیل می شود.

منبع:

https://timesofindia.indiatimes.com/entertainment/events/delhi/indian-youth-embrace-taekwondo-and-korean-language-in-growing-trend/articleshow/109720432.cms

کد خبر 19352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =