معرفی کتاب یهود معضلة التاریخ

کتاب: یهود چالش تاریخ نوشته آقای شعبان عبدالمحشن الشیخ است که در سال 2023 در نمایشگاه کتاب قاهره با استقبال مخاطبان روبرو شد.

کتاب: یهود چالش تاریخ نوشته آقای شعبان عبدالمحشن الشیخ است که در سال 2023 در نمایشگاه کتاب قاهره با استقبال مخاطبان روبرو شد.

مؤلف کتاب بر این باور است که تاریخ یهود به صورت عمومی یکی از مسائل پیچیده بشری است و کار برای پژوهشگران بسیار دشوار است زیرا تمییز میان حقایق تاریخی و تحریفات آن در این باره سخت است مخصوصا که یهودیان میراثی سراسر انحراف و مغالطه از خود به یادگار گذاشته اند.

از طرفی ویژگی‌های روانی یهودیان نیز بسیار پیچیده است. کینه عمیقی نسبت به بشریت دارند و در پی نشر فساد در زمین هستند. سعادت و خوشبختی خود را در ویرانی دیگران جستجو می‌کنند و آنچه در غزه، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورها رخ می‌دهد گواهی است بر این مدعا. این امر البته محدود به این دوران نیست و بشریت در طول تاریخ از آن‌ها رنج کشیده است.

با اینکه شریعت یهود مانند باقی ادیان آسمانی افزون بر یکتا پرستی بنای آن بر تسامح؛ محبت و خیرخواهی برای همگان است اما تفسیر یهودی از این آموزه‌ها برگرفته از یاوه‌هایی است که در تلمود، تورات تحریف شده و پروتوکل‌های ویرانگر برای بشریت است.خدای یهود رب العالمین نیست بلکه یهوه است و خدای اسرائیل.

این کتاب دارای چهار فصل است:

فصل اول به تاریخ یهود پرداخته است. فصل دوم به مدل ارتباطی یهود با مسیحیت و اسلام. فصل سوم به حقیقت و جوهر درگیری یهود با ادیان الهی اشاره دارد. فصل چهارم به ساختارها و حربه‌های یهودیان اشاره دارد از قبیل ساختارهایی مثل صهیونیزم و فراماسون و برچسپ‌هایی مانند یهودی ستیزی.

کد خبر 19992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =