معرفی رویداد: فروم فرهنگی سنت‌پترزبورگ از 12 تا 14 سپتامبر برگزار می‌شود

دفتر تاتیانا گولیکووا، معاون نخست‌وزیر روسیه گفت: فروم فرهنگی بین‌المللی از 12 تا 14 سپتامبر در سنت‌پترزبورگ برگزار می‌شود و به موضوع «فرهنگ قرن بیست و یکم: حاکمیت یا جهانی‌گرایی؟» اختصاص خواهد یافت.

گولیکووا: فروم فرهنگی سنت‌پترزبورگ به موضوع فرهنگ قرن 21 اختصاص خواهد یافت.

دفتر تاتیانا گولیکووا، معاون نخست‌وزیر روسیه گفت: فروم فرهنگی بین‌المللی از 12 تا 14 سپتامبر در سنت‌پترزبورگ برگزار می‌شود و به موضوع «فرهنگ قرن بیست و یکم: حاکمیت یا جهانی‌گرایی؟» اختصاص خواهد یافت.همانطور که معاون نخست وزیر خاطرنشان کرد، بیست و یکمین فروم بین‌المللی فرهنگ‌های متحد شامل ده محور موضوعی است: «چگونه هنر به مردم کمک می‌کند تا از حق تاریخ دفاع کنند؟»، «هوش مصنوعی و حاکمیت ملی»، «میراث فرهنگی: سنت‌ها و مدرنیته»، «فرهنگ کسب و کار»، «فرهنگ و رسانه»، «سینما»، «تئاتر»، «موسیقی»، «سیرک» و «موزه‌».

در سومین روز این رویداد، مراسم رسمی اهدای «جایزه هرمیتاژ» که توسط کمیته سازماندهی به همراه ارمیتاژ تعیین شده است، برگزار می‌شود. معاون وزیر فرهنگ روسیه آندری مالیشف تاکید کرد که در چارچوب سالگرد فرهنگ‌های متحد، رویدادهایی به ریاست روسیه با حضور کشورهای مستقل مشترک‌المنافع و اعضاء بریکس برگزار می‌شود، همچنین یک مباحثه چند جانبه در مورد چشم‌انداز همکاری‌های فرهنگی بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است.

از هم‌اکنون مشارکت 1700 نفر پیش‌بینی شده است.

20 ژوئن 2024

منبع:https://ria.ru/20240620/forum-1954266252.html

کد خبر 20104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =