محصول جدید مالی- اسلامی مجاز به استفاده است.

کامل حضرت سمیعولین مفتی تاتارستان با اسلام احمدشین و تیمور خاکیموف از بنیانگذاران پروژه کارت حلال دیدار کرد.

در این دیدار، مفتی تصمیم شورای علمای اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان در مورد مجاز بودن یک محصول مالی جدید را مورد بحث گذاشت.این محصول یک برنامه بازاریابی برای بازپرداخت بخشی از هزینه‌های خریدهای پرداخت شده با کارت بانکی است.اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان پس از مطالعه و بررسی بسته اسناد ارائه شده، این محصول را مطابق با موازین شرعی، مجاز دانست. برای عملکرد کامل محصول مالی اسلامی، نماینده‌ای از اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان به عنوان کنترل‌کننده خارجی منصوب می‌شود.

این استارتاپ علاوه بر صدور کارت اسلامی در حال توسعه یک خط کامل از محصولات مالی است: طرح‌های اقساطی برای کالاها و خودروها، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری که طبق قوانین اسلامی کار می‌کنند.حلال کارت همچنین «ای تی ام»های مخصوص انتقال دارد؛ دستگاه‌هایی با عملکرد انتقال کمک‌های مالی (صدقه) در یک تماس. این سازه‌ها قرار است در مساجد، مراکز خرید و سایر اماکن عمومی نصب شوند.

این سرویس همچنین دارای هوش مصنوعی به نام مدینه است که به تمام زبان‌های جهان کار می‌کند.کارت حلال هم برای شهروندان روسیه و هم میهمانان این کشور از ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان در دسترس است. اکنون برای آنها یک راه حل پرداخت برای انتقال وجوه برون‌مرزی با کمترین کمیسیون و پشتیبانی قانونی در روسیه ایجاد شده است.

منبع:https://dumrt.ru/ru/news/news_30810.html

9 ژوئیه 2024

کد خبر 20265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =