۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
 آژانس صنایع خلاق ACI

این آژانس توسط دولت مسکو در سال 2020 برای حمایت و توسعه مشاغل خلاق ایجاد شد.وظایف اصلی ایجاد تصویری مثبت از شهر مسکو و قرار دادن آن به عنوان یک مرکز خلاق بین‌المللی‌ست. این آژانس یک پنجره واحد است که از تمام نمایندگان کلان‌شهرهای کارآفرینی خلاق پشتیبانی می‌کند.

وظایف اصلی ایجاد تصویری مثبت از شهر مسکو و قرار دادن آن به عنوان یک مرکز خلاق بین‌المللی‌ست. این آژانس یک پنجره واحد است که از تمام نمایندگان کلان‌شهرهای کارآفرینی خلاق پشتیبانی می‌کند.

توسعه بخش خلاق اقتصاد یکی از اهداف سیاست اولویت دولت مسکو است. به منظور توسعه زیرساخت برای شرکت‌ها در زمینه صنایع خلاق، دولت مسکو مکانیزمی را برای اختصاص وضعیت تخصصی «خوشه خلاق»، «فضای خلاق» ایجاد کرده است.

ماموریت:

  1. شکل‌گیری تصویری مثبت از پایتخت روسیه به عنوان مرکز بین المللی صنایع خلاق
  2. تحریک توسعه کارآفرینی خلاق
  3. ایجاد مشاغل اضافی در بخش خلاق مسکو
  4. افزایش سهم صنایع خلاق در اقتصاد شهر و توسعه مناطق شهری، ایجاد فضای خلاقانه راحت برای ساکنان و مهمانان پایتخت

زمینه‌های کلیدی کار:

  • اقدامات حمایتی مالی و غیر مالی

20 اقدام حمایتی

  • تجزیه و تحلیل

38 تحقیق صنعتی

  • ترویج

152مناسبت

  • تشکیل زیرساخت

29 مدل از اشیاء زیرساخت نوآوری

صنایع خلاق:

آژانس با موضوعات صنایع خلاق زیر کار می‌کند:

هنر، معماری، بازی‌های ویدیویی و نرم افزار، طرح، انتشارات و رسانه‌های جدید، هنرهای نمایشی، سینما و انیمیشن، موسیقی، تبلیغات

این برند چتر واحد از جامعه خلاق مسکو است که تحت پوشش آن شرکت‌های  سرمایه در رویدادهایی مانند کنگره و نمایشگاه روسی و خارجی شرکت می‌کنند.

آژانس صنایع خلاق با هدف ترویج کالاها و خدمات کارآفرینان خلاق در مسکو، یافتن شرکای تجاری جدید و افزایش شایستگی‌ها از طریق رویدادهای آموزشی و تجاری مختلف کار می‌کند.

فعالیت‌های بین‌المللی یکی از حوزه‌های مهم استراتژیک آژانس صنایع خلاق است. آژانس به لطف نام تجاری خود، نقطه ورود به بازارهای اصلی روسیه و بین‌المللی برای نمایندگان صنایع خلاق و همچنین بستر ارتباطی برای جمع‌آوری ایده‌های نوآورانه و دریافت بازخورد است.

رئیس: گلنارا آگاموا

وبسایت:https://createdin.moscow/

کد خبر 20501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =