غرب و نمایندگانش کاملا احساس معافیت از مجازات دارند

در تهران (!) هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس کشته شد. بی سابقه است. اسرائیل جبهه تروریستی را در داخل ایران جابجا کرده است.

در تهران (!) هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس کشته شد. بی سابقه است. اسرائیل جبهه تروریستی را در داخل ایران جابجا کرده است.

حمله موشکی به غیرنظامیان در بیروت.

نیازی به صحبت از نسل‌کشی کامل فلسطینیان در غزه نیست.

این بسیار یادآور اقدامات حکومت نظامی نازی در اوکراین است و در هر دو مورد متصدی، حامی و صاحب مشترک وجود دارد.

غرب در حال مبارزه با بشریت است. غرب حمله می‌کند. بشریت در حال مقاومت است. تا اینجا همه چیز دقیقا اینگونه است. مهم است که روند را معکوس کنید تا همه چیز برعکس شود.

در «بازی بزرگ» در کانال یک، [1] دیمیتری سیمز[2] دائما شکایت می‌کند که تاکنون غرب هیچ ضربه ملموسی در پاسخ به تجاوز، ایجاد وحشت و تمسخر مستقیم بشریت دریافت نکرده است. البته مهم است که تسلیم تحریکات نشویم. اما اگر بدبینانه در مقابل چشم همه در حال نابودی هستید و سرسختانه «تسلیم نمی‌شوید و تسلیم تحریکات نمی‌شوید»، این به نوعی عجیب به نظر می‌رسد. گویی خود شما دیوانه ها را تشویق می‌کنید که این کار را با شما انجام دهند.

به نظر می‌رسد در حال حاضر نیز نخبگان کشورهایی که در رویارویی مستقیم با غرب هستند، امید به آشتی با غرب را حفظ کرده و از اقدامات متقارن خودداری می‌کنند. از این رو، غرب و دست‌نشانده‌های آن وحشی‌تر، ظالمانه‌تر و بی‌رحمانه‌تر می‌شوند، احساس معافیت کامل از مجازات می‌کنند و آزادانه در قلمرو کسانی که با آن‌ها می‌جنگند اقدام می‌کنند. ما مجذوب مرزها، خطوط و قوانینی هستیم که مخالفان ما مدت‌هاست به آن‌ها لعنت می‌فرستند.

نه، ما با این کار به هیچ وجه پایه‌های یک نظم جهانی جدید را بنا نکرده یا از نظم موجود حمایت نمی‌کنیم. برای شرکت در چیدمان دنیای جدید، ابتدا باید برنده شوید. ضعیفان و بازندگان حق ندارند در تعیین پارامترهای آینده نقشی داشته باشند. غرب با تمام قوا با ما در حال جنگ است، اما می‌خواهد که ما متوجه آن نباشیم و ما اطاعت می‌کنیم. این نه تنها غیرقابل احترام است، بلکه غیرمنطقی‌ست.

منبع:https://izborsk-club.ru/25952

31 ژوئیه 2024


[1] . برنامه گفتگوی «بازی بزرگ» در کانال یک تلویزیون سراسری روسیه با میزبانی ویاچسلاو نیکونوف و دیمیتری سیمز، رویدادهای مهم جهانی هفته را تجزیه و تحلیل می‌کند. تصمیمات چگونه گرفته می‌شود؟ از شاهدان یا شرکت کنندگان در فرآیندهای جهانی صحبت می‌شود. مخاطبان این برنامه کسانی هستند که می‌خواهند سیاست جهان را بدانند و درک کنند و به معنای عمیق، جوهر اصلی روندهای بین‌المللی را بدانند.

[2] . استاد علوم سیاسی و مورخ آمریکایی روس‌تبار. رئیس سابق مرکز منافع ملی (واشنگتن، ایالات متحده آمریکا). ناشر و مدیر اجرایی مجله آمریکایی The National Interest.

کد خبر 20505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =