دشواری ازدواج افرادِ با دیدگاه سیاسی متفاوت در پاکستان

44 درصد پاکستانی ها احساس می کنند که ازدواج بین افرادی که از دو حزب سیاسی مختلف حمایت می کنند، این روزها دشوار خواهد بود.

44 درصد پاکستانی ها احساس می کنند که ازدواج بین افرادی که از دو حزب سیاسی مختلف حمایت می کنند، این روزها دشوار خواهد بود. زنان، روستاییان و بزرگسالان زیر 30 سال به احتمال زیاد چنین فکری می کنند: گالوپ و گیلانی پاکستان

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط گالوپ و گیلانی پاکستان، 44 درصد پاکستانی ها احساس می کنند که ازدواج بین افرادی که از دو حزب سیاسی مختلف حمایت می کنند، این روزها دشوار خواهد بود. یافته‌های نظرسنجی نشان داد که زنان 8 درصد بیشتر از مردان این دیدگاه را دارند. پاسخ دهندگان روستایی نسبت به همتایان شهری خود 14 درصد بیشتر احتمال دارد این باور را داشته باشند. بیش از نیمی (56٪) از بزرگسالان زیر 30 سال بیشترین احتمال را داشتند که چنین ازدواجی در جامعه آنها دشوار باشد.

از یک نمونه ملی از مردان و زنان بالغ از سراسر کشور این سوال پرسیده شد: «لطفاً به ما بگویید که انجام کارهای زیر در جامعه شما چقدر آسان است: ازدواج با فردی با عقاید سیاسی متفاوت، مانند رای دهندگان پاکستانی. ازدواج مسلمانان لیگ (N) با خانواده ای که از تحریک انصاف پاکستان (PTI) حمایت می کند. در پاسخ، 16 درصد گفتند «خیلی آسان»، 24 درصد گفتند «تا حدودی آسان»، 14 درصد پاسخ «تا حدودی سخت»، 30 درصد پاسخ «بسیار سخت» و 17 درصد یا نمی‌دانستند یا پاسخی ندادند.

منبع:   https://gallup.com.pk/post/37334

کد خبر 21016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =