نتانیاهو دجال امروز

فاشیسم یک شر جهانی‌ست. فاشیسم شهرها را ویران کرد، کشورها را فتح کرد، میلیون ها نفر را کشت، نفرت پراکند و کره زمین را سیاه کرد. در میان تاریکی‌های سیاه فاشیسم، کوره‌هایی که یهودیان در آن سوزانده می‌شدند، اما به خوبی می‌سوختند. میلیون‌ها یهودی در کوره‌های فاشیستی سوختند و این کوره‌ها توسط سرباز شوروی خاموش شد، توسط «سی و چهار» شوروی که دروازه‌های آشویتس و مایدانک را شکست.

فاشیسم یک شر جهانی‌ست. فاشیسم شهرها را ویران کرد، کشورها را فتح کرد، میلیون ها نفر را کشت، نفرت پراکند و کره زمین را سیاه کرد. در میان تاریکی‌های سیاه فاشیسم، کوره‌هایی که یهودیان در آن سوزانده می‌شدند، اما به خوبی می‌سوختند. میلیون‌ها یهودی در کوره‌های فاشیستی سوختند و این کوره‌ها توسط سرباز شوروی خاموش شد، توسط «سی و چهار» [۱] شوروی که دروازه‌های آشویتس و مایدانک را شکست.

فاشیسم شکست خورده قدرت را از دست داد، گشتاپو را از دست داد، آننربه، [۲] هیتلر استراسه[۳] را از دست داد، لنی ریفنشتال[۴] را از دست داد. ایدئولوژی فاشیسم از کتاب‌های درسی، از سرودها، از دانش اساتید و مردم عادی پاک شد. این ایدئولوژی لگدمال شده و بدون خون و میکروب مخرب آن، در یک ظرف سنگین محصور شده بود، نوعی که در آن گونه‌های طاعون یا زباله‌های رادیواکتیو نگهداری می‌شود. طاعون نازی‌ها کاملا مهر و موم شده بود و مهری که روی این کانتینر سنگین چسبانده بودند، پروژه هولوکاست بود.

هولوکاست پروژه بزرگ یهودی بود که یهودیان را مردمی شهید معرفی کرد و اینطور وانمود می‌کرد که عذاب آنها رنج همه مردمان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. هولوکاست یک حکم اعدام برای فاشیسم است، دقیقا برعکس فاشیسم و هر مظاهر یهودی‌ستیزی را با فاشیسم یکی می‌داند. هولوکاست یک رفتار امن برای یهودیان و دولت اسرائیل در برابر تجاوز است. تا زمانی که پروژه هولوکاست وجود داشته باشد، فاشیسم وجود نخواهد داشت، دولت اسرائیل خواهد بود.

نتانیاهو پروژه هولوکاست را با آغشته کردن دست خود به خون فلسطینی‌ها نابود کرد. او نه تنها کودکان و زنان فلسطینی را کشت، بلکه با تانک‌های مرکاوا به بیمارستان‌ها و مدارس فلسطین نیز حمله کرد. نتانیاهو نه تنها جلاد غزه، وی ویرانگر پروژه هولوکاست است. او یهودیان را از قوم شهید به قومی شکنجه‌گر تبدیل کرد. او یک ستاره شش پر را به یک اره مدور تبدیل کرد که از آن برای اره کردن بدن زنان باردار و نوزادان استفاده می‌شود. این اره مدور ظرفی که فاشیسم در آن بود را اره کرد و فاشیسم از زندانش بیرون آمد. قبل از اینکه بتوانند اورا دار بزنند، یک روز قبل از آزادی هس[۵] را به دار آویختند ... دیگر پروژه هولوکاست وجود ندارد. فاشیسمی وجود دارد که در حال پرورش و مسموم کردن زمین است.

اوکراین کشوری‌ست که در آن فاشیسم به طرز زشتی با ایده یهودی ادغام می‌شود، جایی که ستاره یهودی و سه‌گانه اوکراینی نماد فاشیسم در حال خزیدن در سراسر جهان است. این نشان زره تانک‌های لئوپارد آلمانی را که در اوکراین می‌جنگند، زینت می‌دهد و نارنجک‌اندازهای روسی این نشان شوم را هدف قرار می‌دهند، همانطور که در سال ۱۹۴۱ صلیب‌های روی زره‌های آلمانی در نزدیکی مسکو را هدف گرفتند.

سوزاندن پروژه هولوکاست زمانی در لبنان به پایان رسید که اطلاعات اسرائیل دستگاه‌های دیجیتالی را به ابزار فاجعه تبدیل کرد، زمانی که اسرائیل اولین کشوری بود که از نوع جدیدی از سلاح استفاده کرد، به اندازه بمب‌های اتمی که آمریکایی‌ها روی هیروشیما و ناکازاکی انداختند.

اسرائیل به حوزه دیجیتالی که کره زمین را احاطه کرده است، مانند بیوسفر یا نوسفر حمله کرده است و او این حوزه دیجیتال را منفجر کرد و جنایتی علیه بشریت مرتکب شد، زیرا انفجارهای پیجرهای لبنانی مقدمه انفجار نیروگاه‌های هسته‌ای، هواپیماهای در حال پرواز در آسمان، کشتی‌های در حال حرکت در دریاها، توقف دستگاه‌های تنفس مصنوعی، انفجار یخچال و اسباب‌بازی‌های کودکان است. عددی که در دست هوش یهود است همه بشریت را از بین می‌برد، کل بیوسفر، کل نووسفر، جایی که بالاترین دستاوردها و بینش انسان در مورد عشق جهانی ذخیره شده و برادری، ایده‌آلی که در آن نفرت و سلطه یک قوم بر دیگری وجود ندارد. جایی که دنیا را باغ گل سیاه معرفی نمی‌کنند که در آن گل‌های شیطان می‌شکفد و نتانیاهو باغبان سیاه در آن می‌چرخد ‌و خون کودکان فلسطینی از آبپاش او جاری می‌شود. در تمدن دیجیتال، هر چیزی کد دیجیتال خود را دارد، شماره مخفی خود را و این رمز دیجیتالی اسرائیل مدرن، کلید دیجیتالی در دست نتانیاهو، عدد ۶۶۶ است؛ عدد دجال. [۶]

الکساندر پروخانوف؛ نویسنده، روزنامه‌نگار، شخصیت سیاسی و عمومی برجسته شوروی و روسیه عضو دبیرخانه اتحادیه نویسندگان روسیه، سردبیر روزنامه «فردا»

۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴

منبع:  https://izborsk-club.ru/author/prohanov


[۱] . تانک شماره ۳۴ از نمادهای پیروزی و تجسم قدرت رزمی ارتش سرخ شد، اگرچه زره پوش‌ترین، مسلح‌ترین یا سریع‌ترین نبود اما از نظر تطبیق‌پذیری، قابلیت ساخت، سهولت تولید و ترکیبی از ویژگی‌ها، T-۳۴ به بهترین تانک جنگ جهانی دوم تبدیل شد.

[۲] . «انجمن آلمانی برای مطالعه تاریخ آلمان باستان و میراث نیاکان» سازمانی که در ۱۹۳۵-۱۹۴۵ وجود داشت و برای مطالعه سنت‌ها، تاریخ و میراث آلمان ایجاد شده بود.

[۳] . در طول جنگ جهانی دوم، نازی‌ها اغلب نام خیابان‌ها، میادین، کوچه‌ها و حتی شهرهای سرزمین‌هایی را که تصرف می‌کردند تغییر می‌دادند. بنابراین، طبق برآوردهای تقریبی، پنجاه «آدولف-هیتلر استراسه» وجود داشته است.

[۴] . هلن برتا امیلی ریفنشتال ملقب به لنی ریفنشتال (۱۹۰۲-۲۰۰۳) کارگردان، عکاس و بازیگر آلمانی. اوج حرفه کارگردانی او در دوره تسلط سوسیال ناسیونالیسم در آلمان اتفاق افتاد. فیلم‌های پیروزی اراده (۱۹۳۵) و المپیا (۱۹۳۸) وی منعکس‌کننده تصویر این ایده بودند و شهرت او را به عنوان یک مبلغ فعال رایش سوم ایجاد کردند.

[۵] . رودلف ریچارد هس (۱۸۹۴-۱۹۸۷) سیاستمدار آلمانی و وزیر رایش.

[۶] . برخی عدد ۶۶۶ را عدد وحوش، شیطان یا دجال می‌دانند.

کد خبر 21229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =