اخیرا مایسی یونایف از جانب جامعه یهودیان چچن در رابطه با مخالفت رمضان قدیروف رئیس جمهوری با اقدامات اسرائیل در مورد اماکن مقدس مسلمانان در اسرائیل، به حمایت از رمضان قدیروف پرداخت.

مایسی یونایف با اشاره به اینکه رهبر یکی از انجمن های محلی است، اظهار داشت که قصد دارد جامعه یهودیان را در جمهوری چچن احیا کند.

مایسی یونایف در مصاحبه با روزنامه "ان گ- ریلیگیا" اظهار داشت:« آن دسته از افرادی که می گویند یهودیت در جمهور ی چچن وجود ندارد، بسیار از یهودیت فاصله دارند. من به همراه شورای کهن ترین افراد یهودیان برای احیا جامعه یهودیت به جمهوری چچن اعزام شدم».

اخیرا مایسی یونایف از جانب جامعه یهودیان چچن در رابطه با مخالفت رمضان قدیروف رئیس جمهوری با اقدامات اسرائیل در مورد اماکن مقدس مسلمانان در اسرائیل، به حمایت از رمضان قدیروف پرداخت. مایسی یونایف ابراز داشت که در سال ۲۰۱۵ به شهر گروزنی اعزام شده است.

لازم به ذکر است که، در حال حاضر انجمن یهودیان جمهوری چچن متشکل از ۷۵-۸۰ نفر است که در این جمهوری اقامت دائم دارند.
مایسی یونایف افزود:« ما به حمایت از افراد بی بضاعت می پردازیم. به مناسبت اعیاد و جشن های مذهبی، هر گونه کمکی، از جمله مواد خوراکی و دارو و آنچه که مورد نیاز افراد بی بضاعت است را ما برای آنها فراهم می کنیم».

مایسی یونایف با اشاره به حمایت خود از رمضان قدیروف، اظهار داشت که این اقدام به ابتکار ایشان انجام گرفته است. ایشان افزود که «رمضان قدیروف بیان داشت که اقدامات نسنجیده موجب چالش و جنجال می شوند. افراد سودجو سعی در تحریف سخنان ایشان داشتند. ایشان هیچ گونه سخن ناروایی نگفتند».


منبع خبر: اینترفاکس

http://www.interfax-religion.ru/islam/?act=news&div=۶۷۸۳۱

کد خبر 2207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =