رارییتت بزرگترین مجموعه کتابفروشی در قرقیزستان به شمار می رود که در فروشگاه های آن انواع زیادی از محصولات و تولیدات چاپ کتاب ارائه شده است.

رارییتت بزرگترین مجموعه کتابفروشی در قرقیزستان به شمار می رود. در فروشگاه های کتاب راریتت انواع زیادی از محصولات و تولیدات چاپ کتاب ارائه شده است. بزرگترین شعبه این کتابفروشی در مرکز شهر بیشکک، در ساختمان تاریخی شهر- خانه دوستی-  قرار دارد.سالن های بزرگ در ۳۰۰ متر مربع بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف را در معرض دید خوانندگان و مراجعان کتاب قرار داده است.  کتاب ها به طور موضوعی روی قفسه ها چیده شده اند. این به خریداران کمک می کند تابه راحتی بتوانند کتاب های موردنظر خود را جستجو و بدانها دسترسی پیدا کنند.

در فروشگاه های کتاب راریتت می توان ادبیات و آثار در زمینه های آموزشی، تدریسی، کودک، داستان و سایر ادبیات گوناگون تهیه نمود. مجموعه این فروشگاه شامل ادبیات عتیقه و آثار کلاسیک و همچنین کتاب های علمی تخیلی و غیره هستند. همچنین کتاب های زیادی در خصوص آشپزی، پزشکی، ورزشی، صنایع دستی و خانگی وجود دارد. فروشگاه کتاب راریتت برای کودکان داستان های زیبا و شیرین، بازی های منطقی و آموزشی و همچنین آثار بهترین نویسندگان کودک را ارائه می نماید. در بخش ادبیات ویژه و آموزشی کتاب های مختلف در موضوعات اقتصادی، حقوق، روانشناسی، فلسفه، انفورماتیک وجود دارد. راریتت مهمترین تامین کننده ادبیات؛منابع و کتب علمی و آموزشی برای تمام دانشگاه هایقرقیزستان و همچنین کتابخانه ها و مدارس می باشد. بهترین انتشاراتی های روسیه از جمله "Egmont"، "Drofa"، "Makhaon"، "Rosmen" کتاب های خود را به راریتت قرقیزستان ارسال می نمایند.

 انتشاراتی رایتت شعبه قرقیزستان در سال ۱۹۹۷ میلادی و در چارچوب شرکت چاپ و نشر راریتت  تاسیس شده است. تولیدات چاپ و نشر راریتت درموضوع قرقیزستان یکی از بخش های دائمی  کتابفروشی های راریتت را تشکیل می دهند. این محصولات شامل کتابچه هایی در موضوعات آداب و رسوم قرقیزها؛ تاریخ و فرهنگ و طبیعت قرقیزستان؛ هنرهای خلق قرقیز به زبان های روسی و انگلیسی؛  قصه های قرقیزی،نقشه ها؛ کارت پستال ها و  راهنمای سفر به قرقیزستان، در خصوص تاریخ و فرهنگ مردم قرقیزستان، جزوه ها و بروشورهای تروریستی می باشند. راریتت مجموعه ای از داستان ها و حماسه های قرقیزی و مجموعه کتاب های "حکمت شرق" شامل ۵ کتاب و حاوی اشعار شاعران مشهور قرون وسطی (بالاساغونی، رومی، عمر خیام، جامی، کاشغری و غیره) را به زبان های روسی، قرقیزی و دیگر زبان ها چاپ و منت شر می نماید.

کتاب های انتشارات راریتت در مسابقات سالانه "هنر کتاب" در شهر بیشکک (قرقیزستان)، در نمایشگاه کتاب آسیای مرکزی در شهر آلماتی (قزاقستان)، در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو (روسیه) شرکت کرده و جوایز مختلفی را به دست آورده اند.

http://books.kg/demo/wp-content/uploads/24.jpg

در فروشگاه های کتاب راریتت سیستم تخفیف در نظر گرفته شده است. مبلغی که از هر کتاب خریده شده؛ وارد کامپیوتر می شود و به کتاب های خریداری شده قبلی اضافه می شود و سطح تخفیف بر اساس مجموع خریدها تعیین می شود. چنین سیستم جمع آوری امکان مناسب برای خرید رایگان کتاب می باشد. کتابفروشی راریتت برای مشتریان خود گواهی هدیه ارائه می دهد که آن اجازه می دهد کتابی را با مبلغ مشخص شده در گواهی انتخاب کنند.

آثار هنری و صنایع دستی کشورهای آسیای مرکزی از جمله دیگر آثاری هستند که در فروشگاه های راریتت برای عرضه و فروش به نمایش گذاشته شده اند.

به گفته مدیر راریتت، مشتریانی که حداقل یک بار کتابی از این مغازه خریده اند، بارها بعدا نیز خواهند آمد.

کتابفروشی های بیشکک

نام کتابفروشی

آدرس

اودیسه

Книжный магазин «Одиссей»

بیشکک؛ بلوار ماناس؛۴۰

۹۹۶ (۳۱۲) ۲۱-۷۶-۳۳

راریتت

«Раритет»

بیشکک؛ بلوار چوی؛ ۲۷۱

۹۹۶ (۳۱۲) ۶۵-۶۲-۳۳

راریتت

«Раритет»

بیشکک ؛خیابان پوشکین؛۷۸

۹۹۶ (۳۱۲) ۶۶-۴۵-۲۴

راریتت در مرکز تجاری وفا

«Раритет» в торговом центре «Вефа»

بیشکک؛خیابان گورکی؛۱/۲۷

۹۹۶ (۳۱۲) ۵۹-۶۹-۱۱

راریتت درمرکز تجاری دتسکسی میر(جهان کودک)

«Раритет» в торговом центре «Детский мир»

بیشکک؛بلوارچوی؛۴/۱۴۷

۹۹۶ (۳۱۲) ۶۸-۲۲-۷۲

راریتت درمرکز تجاری تاش راباط

«Раритет» в торговом центре «Таш Рабат»

بیشکک؛خیابان گوگل؛۱

۹۹۶ (۳۱۲) ۹۰-۳۸-۲۹

کتابفروشی آلیانس

«Альянс»

بیشکک؛خیابان آخونبایوا؛۱۱۵

۹۹۶ (۳۱۲) ۵۶-۷۲-۷۶

آکادم کنیکا( خانه کتاب آکادمی)

«Академкнига»

بیشکک؛ خیابان ماسکوفسکایا؛۱۴۱

۹۹۶ (۳۱۲) ۴۲-۷۲-۷۶

OXFORD UNIVERSITY PRESS

بیشکک، خیابان رزاقوا، ۴۹

۹۹۶(۳۱۲)۶۶۷۱۰۴

ر.و.ا.خ.

РУАХ

بیشکک، خیابان تابیشعلیوا، ۷۲

۹۹۶(۳۱۲)۶۱۱۰۳۱

بوکینگیم

Bookингем

بیشکک، خیابان گارکی، ۱۹

۰۵۵۰ ۴۷۵ ۵۸۸

منابع:

http://www.allkyrgyzstan.com/shopping/book-stores/book-store-raritet.htm

http://books.kg/ob-izdatelstve/

۲۸ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی

کد خبر 2304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =