۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

بیشترین خبرهای این شبکه که می‌توان آن را یکی از شبکه های فعال در اندونزی برشمرد، برگرفته از رسانه ها و شبکه های غربی است.

سی إن بی سی اندونزی Consumer News and Business Channel Indonesia) یا مخفف CNBC اندونزی) یک ایستگاه تلویزیونی و سایت خبری تجاری است که متعلق به شرکت ترانس مدیا Trans Media با همکاری NBCUniversal، بخش Comcast است. پورتال خبری CNBC اندونزی در ۸ فوریه ۲۰۱۸ و پخش تلویزیونی از ۱۰ اکتبر ۲۰۱۸ راه اندازی شد.

تاریخچه

زحمات خیرول تانجونگ در دنیای تجارت به طور فزاینده ای غیرقابل توقف است. پس از خریداری سهم روزنامه مجازی detikCom و ایجاد استودیو ترانس Trans Studio در شهرهای مختلف اندونزی، این تاجر از تولد یک همکاری استراتژیک بین NBC Universal و Trans Media در زمینه راه اندازی CNBC اندونزی خبر داد که این یکی از اصلی ترین کانال های خبری کشور ، یک کانال خبری ۲۴ ساعته خواهد بود که اواسط سال ۲۰۱۸ و پورتال خبری CNBC به زبان اندونزیایی راه اندازی خواهد شد. در این میان، CNBC اندونزی در کانال های سرگرمی Trans TV و Trans۷ و همچنین کانال خبری CNN اندونزی قرار خواهد گرفت.

خیرول تانجونگ به عنوان رئیس و بنیانگذار CT Corp که نظارت بر Trans Corp را بر عهده دارد، معتقد است که این همکاری به مردم اندونزی کمک می کند تا اوضاع جهانی را بهتر درک کنند و از همه مهمتر، به جهانیان برای درک بهتر اندونزی کمک خواهد کرد.

CNBC اندونزی به کانال جدید انتخابی برای دریافت خبرهای معتبر، جالب و با کیفیت تبدیل می شود. حضور CNBC اندونزی همچنین با حضور پورتال خبری CNBCIndonesia.com پشتیبانی می شود. با پیش بینی بیش از ۱۰۰ میلیون اندونزیایی که در سال ۲۰۱۸ به اینترنت دسترسی دارند، حضور یک مارک چند پلتفرمی بسیار مهم خواهد بود و از برنامه هایی که از تلویزیون پخش می شود، پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: ویکی پدیای اندونزی

https://id.wikipedia.org/wiki/CNBC_Indonesia

ملاحظه:

 این شبکه که می‌توان آن را یکی از شبکه های فعال در اندونزی برشمرد بیشترین خبر های آن برگرفته از رسانه ها و شبکه های غربی است و تلاش می‌نماید که اشاعه کننده خبر ها و گزارش های غربی در کشور اندونزی باشد ، به ویژه در حوزه فرهنگی و دینی در خصوص ایران به صورت منفی عمل می‌نماید.

کد خبر 2913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =