پینکی، از قربانیان جهاد نکاح می گوید زمانی که من و راشد علی برای ثبت ازدواج خود رفته بودیم، ۱۰-۱۵ نفر بخاطر اینکه مشکوک بودند ما جهاد نکاح کرده ایم، ما را ضرب وشتم کردند و تحویل پلیس دادند.

از قربانیان جهاد نکاح: می ترسم بچه ام مرده باشد... من میخواهم شوهرم برگردد

پینکی، از قربانیان جهاد نکاح می گوید زمانی که من و راشد علی برای ثبت ازدواج خود رفته بودیم، ۱۰-۱۵ نفر بخاطر اینکه مشکوک بودند ما جهاد نکاح کرده ایم، ما را ضرب وشتم کردند و تحویل پلیس دادند. پینکی گفت که در پناهگاهِ سرایدار یک خانه زندگی می کند.

این زنِ باردارِ ۲۲ ساله در حال حاضر همسر مردی است که محکوم شده وی را پس ازتغییر دین، مجبور به ازدواج کرده است. وی به ایندین اکسپرس گفت: "چند روز خونریزی داشته ام و می ترسم فرزندی که در شکم دارم مرده باشد. اما دکترها به من هیچ چیزی در این مورد نگفته اند." او ادامه می دهد :" من یک فرد بالغ هستم و این انتخاب خودم بوده است که با او ازدواج کنم و از این انتخاب راضی هستم و می خواهم که شوهرم برگردد."

طبق اظهاراتِ پینکی، ۱۰-۱۵ نفر او و راشد علی را که قصد داشتند ازدواج خود را به ثبت برسانند ، به ظن اینکه ازدواج آنها "جهاد عشق" است، آنها را ضرب و شتم کرده و تحویل پلیس داده اند. پس از آن او مدتی در پناهگاه  سرایدار یک خانه و سپس در بیمارستان زنان منطقه مرادآباد بوده است. وی می گوید: " من به سرایدارها گفتم که درد دارم و از آنها دارو درخواست کردم اما آنها گفتند تو تمارض می کنی و مشکل جدی نداری و کمکی به من نکردند. اما پس ازاینکه خونریزی کردم آنها مرا به بیمارستان منتقل کردند. در بیمارستان ، پزشکان برای من قرص و آمپول تجویز کردند اما وضعیتم رو به وخامت گذاشت و هنوز هم خونریزی شدید دارم."

اگر چه مقامات منطقه ای سقط جنین را تکذیب کرده و اعلام کرده اند که جنین سه ماهه پینکی سالم است، اما یکی از مسولان بیمارستان به ایندین اکسپرس گفت، این مسئله هنوز نیاز به بررسی دارد تا تایید شود. وی گفت: "وقتی پینکی به اینجا آمد ، به او قرص دادیم تا خونریزی اش متوقف شود. پس از انجام آزمایش و سونوگرافی، هنوز نمی دانیم قلب جنین می تپد یا خیر. درحال حاضر ما این زن را به بیمارستان میروت ارجاع داده ایم تا آزمایشهای بیشتری انجام شود."

روزنامه: تایمز آف ایندیا  

کد خبر 5353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =