نمایش میدانی " قیامة الارض " به همت هیات حشدالشعبی و با همکاری شرکت هنری رسانه ای بلا حدود در بغداد آغاز به کار کرد. نمایش قیامة الارض به مناسبت سالگرد تاسیس حشد الشعبی به روی صحنه می رود .

نمایش میدانی " قیامة الارض " به همت هیات حشدالشعبی و با همکاری شرکت هنری رسانه ای بلا حدود در بغداد آغاز به کار کرد. نمایش قیامة الارض به مناسبت سالگرد تاسیس حشد الشعبی به روی صحنه می رود . این نمایش داستان آفرینش انسان و قصص انبیاء از حضرت آدم (ع) تا عصر ظهور با محوریت اهل بیت (ع)را روایت می کند .توجه به وقایع روز عراق از جمله ظهور داعش و مقاومت مردم عراق از ویژگی­های این اثر فاخر دینی است. این نمایش توانسته است با استفاده از جلوه های ویژه میدانی ، نورپردازی ، دکور های جذاب و... مخاطبان را به مدت حدود دو ساعت با خود همراه کند. هر شب بیش از سه هزار نفر از این نمایش بازید به عمل می آورند .

تبیین معارف تشیع در قالب هنری فاخر از ویژگی های این نمایش میدانی است . این اثر با همکاری هنرمندان ایرانی و عراقی برگزار می شود .

برگزاری نمایش میدانی " قیامة الارض" در بغداد

رایزنی فرهنگی ج.ا.ایرن در بغداد در همکاری نزدیک با این پروژه در دعوت از نخبگان علمی و دانشگاهی عراق، علما و روحانیون و ایرانیان مقیم عراق برای بازدید از این اثر کوشش داشته است.این اثر تاریخی از تاریخ 26/3/1400 الی11/4/1400 در بغداد برگزار می شود.

برگزاری نمایش میدانی " قیامة الارض" در بغداد

برگزاری نمایش میدانی " قیامة الارض" در بغداد

برگزاری نمایش میدانی " قیامة الارض" در بغداد

کد خبر 6546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =