این مدیر حرفه ای، که اولین رئیس زن SRC این موسسه است، گفت که انتخاب او باید الهام بخش زنان جوان باشد تا در نقش رهبران در توسعه کشور مشارکت کنند. او گفت که تمرکز او به عنوان رئیس SRC ایجاد آگاهی در مورد نیاز مردم به پایبندی به اقدامات پیشگیرانه اولیه است که باعث ارتقای سلامت و توسعه می شود. "امیدوارم زنان و دختران بیشتری را برای ایفای نقش های رهبری الهام بخش و توانمند کنم . هدف من آموزش و ایجاد آگاهی در مورد رعایت اقدامات پیشگیرانه اولیه برای سلامتی خوب است

خانم فلورانس کورکور منسا، رئیس جدید شورای نمایندگان دانشجویان (SRC) کالج جهانی Ensign، از زنان جوان خواسته است که نقش های رهبری را دنبال کنند و در تصمیم گیری در همه سطوح مشارکت کنند.

این مدیر حرفه ای، که اولین رئیس زن SRC این موسسه است، گفت که انتخاب او باید الهام بخش زنان جوان باشد تا در نقش رهبران در توسعه کشور مشارکت کنند.

او گفت که تمرکز او به عنوان رئیس SRC ایجاد آگاهی در مورد نیاز مردم به پایبندی به اقدامات پیشگیرانه اولیه است که باعث ارتقای سلامت و توسعه می شود.

"امیدوارم زنان و دختران بیشتری را برای ایفای نقش های رهبری الهام بخش و توانمند کنم . هدف من آموزش و ایجاد آگاهی در مورد رعایت اقدامات پیشگیرانه اولیه برای سلامتی خوب است.

او گفت که رهبران مثبت، افراد را برای دستیابی به اهدافشان توانمند می‌کنند و افزود که همه رویاها با وجود سیستم‌های پشتیبانی مناسب قابل دستیابی هستند.

"به عنوان یک بازیکن تیمی عالی، قصد دارم Ensign را به مکانی دلپذیر برای همه دانش آموزان تبدیل کنم. کالج جهانی Ensign در حال آموزش پزشکان و رهبران بهداشت عمومی است که آینده ای را شکل خواهند داد که در آن بیماری های ناتوان کننده امروز به یادگار تاریخ تبدیل شوند.

آموزش خصوصی

این کالج - یک موسسه غیر فرقه ای خصوصی و غیر انتفاعی - توسط آقای باب گی و خانم لینت گی، زوج مهاجری که سال ها در این کشور زندگی و کار می کردند، راه اندازی شد.

پس از سال‌ها کار در فضای بهداشت عمومی، این زوج به آموزش افراد برای بهبود ارائه مراقبت‌های بهداشتی پرداختند.

این تصمیم پس از مشاهده نگرانی های بهداشت عمومی و نیاز به ارائه راه حل بلندمدت برای رسیدگی به آنها و اطمینان از بهبود اقدامات بهداشت عمومی اتخاذ شد.

خانم منسا درباره چشم انداز این زوج گفت: «این برخلاف لوازم پزشکی کوتاه مدت و کمک های فنی موجود بود.

خانم منسا گفت در سال ۲۰۱۱، بنیانگذاران کالج شروع به برنامه ریزی برای جمع آوری منابع برای ایجاد یک مدرسه جهانی بهداشت عمومی کردند.

او گفت: «این منجر به مشارکت با شریک و مربی غنا، دانشگاه علم و فناوری Kwame Nkrumah (KNUST) شد، قبل از اینکه دانشگاه یوتا در ایالات متحده آمریکا (ایالات متحده آمریکا) نیز به این تلاش بپیوندد.

https://www.graphic.com.gh/news/education/young-women-urged-to-take-up-leadership-roles.html

کد خبر 11261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =