هفته فرهنگی پاکستان در چنگدو به پایان رسید

این رویداد 7 روزه با مضمون«دست در دست هم برای پیوند نزدیکتر چین و پاکستان تحت ابتکار کمربند و جاده» لباس‌های سنتی پاکستانی، جواهرات خیره‌کننده و فرش‌های دست‌باف کپی‌برداری شده از هنرمندان چین باستان را به نمایش گذاشت که به وضوح ترکیب و برخورد را تفسیر می‌کرد.

 این رویداد 7 روزه با مضمون«دست در دست هم برای پیوند نزدیکتر چین و پاکستان تحت ابتکار کمربند و جاده» لباس‌های سنتی پاکستانی، جواهرات خیره‌کننده و فرش‌های دست‌باف کپی‌برداری شده از هنرمندان چین باستان را به نمایش گذاشت که به وضوح ترکیب و برخورد را تفسیر می‌کرد. فرهنگ چین و پاکستان، کودکان آینده ما هستند. به همین دلیل است که من از فرصتی در دوجیانگیان، برای گفتگو با نمایندگان و بازدید از آکادمی گفتگو در مورد روابط پاکستان و چین بسیار هیجان زده بودم. هیجان برای برقراری ارتباط با کودکان محلی و نمایندگان برای دانستن بیشتر در مورد دوستی طولانی مدت بین هر دو کشور.

در جریان این رویداد، شهر دوجیانگیان چین و شهر موری پاکستان، تفاهم نامه‌ای برای ایجاد رابطه خواهرخواندگی به منظور تقویت مبادلات مردم با مردم و تقویت همکاری‌های عملی امضا کردند.

همچنین فیلم اکشن-عاشقانه نظامی «پرواز های جنون» برای ساکنان محلی به نمایش درآمد تا از جذابیت کشور دوست خود لذت ببرند.

به گفته انجمن مردمی استان سیچوان برای دوستی با کشورهای خارجی، این هفته فرهنگی باعث ارتقای درک مردم سیچوان از پاکستان می شود و به طور موثر تبادلات و همکاری بین دو طرف را در زمینه های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی، تجاری و آموزشی تقویت می کند.

این رویداد به میزبانی انجمن مردمی سیچوان برای دوستی با کشورهای خارجی، دولت شهرداری دوجیانگیان و سرکنسولگری پاکستان در چنگدو، بخش مهمی از سال گردشگری و مبادلات چین و پاکستان در سال 2023 است.

این نمایشگاه شامل یک نمایشگاه عکس گردشگری پاکستان، یک نمایشگاه فرهنگ پاکستان، یک نمایش فیلم پاکستانی و یک سخنرانی با موضوع فرهنگ پاکستان بود.

هفته فرهنگی پاکستان در چنگدو به پایان رسید

منبع:

https://www.nation.com.pk/27-May-2023/pakistan-cultural-week-concludes-in-

chengdu

کد خبر 16168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =