وزیر فرهنگ در کانال تلگرام خود نوشت؛ روزهای فرهنگ ایران در روسیه را با کنسرت بزرگی در تئاتر مالی افتتاح کردیم و با محمد اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های آتی فرهنگی روسیه و ایران را بررسی نمودیم.انتظار داریم امسال همایشی با موضوع میراث فرهنگی کشورهای حوزه خزر در تهران برگزار کنیم و روزهای فرهنگ معنوی روسیه را در ایران برگزار کنیم. ما به کار مشترک خود برای حفظ ارزش‌های سنتی توجه زیادی داریم.

وزیر فرهنگ در کانال تلگرام خود نوشت؛ روزهای فرهنگ ایران در روسیه را با کنسرت بزرگی در تئاتر مالی افتتاح کردیم و با محمد اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های آتی فرهنگی روسیه و ایران را بررسی نمودیم.انتظار داریم امسال همایشی با موضوع میراث فرهنگی کشورهای حوزه خزر در تهران برگزار کنیم و روزهای فرهنگ معنوی روسیه را در ایران برگزار کنیم. ما به کار مشترک خود برای حفظ ارزش‌های سنتی توجه زیادی داریم.همچنین نشست منظم کمیته فرهنگی کمیسیون دائمی همکاری‌های تجاری و اقتصادی روسیه و ایران در پایتخت ایران برگزار خواهد شد.

روزهای فرهنگ و هنر ایران در روسیه

ما همچنین در نظر داریم روابط خود را در زمینه سینما توسعه دهیم: کار برای انعقاد توافقنامه بین دو کشور در زمینه تولید فیلم مشترک در حال انجام است. من مطمئن هستم که پروژه‌های مشترک جالب زیادی در همه زمینه‌های فرهنگی بین دو کشور خواهیم داشت.

منبع:https://t.me/olga_b_lyubimova

کد خبر 16392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =