موزه تئاتر باخروشینسکی به کار فعال در زمینه دیجیتالی کردن مجموعه خود ادامه می‌دهد. نزدیک به 90 هزار مورد در 6 ماهه اول سال جاری دیجیتالی شده است.

در یکی از این موارد؛ موزه تئاتر باخروشینسکی به کار فعال در زمینه دیجیتالی کردن مجموعه خود ادامه می‌دهد. نزدیک به 90 هزار مورد در 6 ماهه اول سال جاری دیجیتالی شده است.

روسیه محتوای برخی موزه‌های خود را به مرور دیجیتالی می‌کند

اینها عمدتاً پوسترها، عکس‌ها و کتاب‌های کمیاب هستند. در مجموع، این موزه بیش از 1.5 میلیون مورد را در خود جای داده است. از این تعداد؛ 1074536 نمایشگاهی دیجیتالی شده است. 85000 مورد دیگر تا پایان سال جاری میلادی به مجموعه دیجیتال اضافه می‌شوند.در سال های اخیر پنج مجتمع ویژه برای اسکن با کیفیت بالا در موزه تعبیه شده است. آنها کپی بدون تماس را ارائه می‌دهند، که به ویژه برای موارد شکننده در مجموعه مهم است و همچنین کار با آثار نمایشگاهی منحصر به فرد را ممکن می‌کند.تبدیل آثار تئاتری به نسخه دیجیتال به شما امکان می‌دهد اشیاء هنری را ذخیره کنید، دسترسی به آنها را برای حرفه‌ای‌ها، برای علاقه‌مندان به تاریخ تئاتر در کشور گسترش داده شود و البته نقش مهمی در ثبت اقلام ذخیره‌سازی در کاتالوگ دولتی صندوق موزه روسیه دارد.

منبع:https://t.me/olga_b_lyubimova

کد خبر 16476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =