نمایشگاه بین المللی گردشگری زیمبابوه در ماه اکتبر برگزار می شود

برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در زیمبابوه

نمایشگاه بین المللی گردشگری زیمبابوه ( Sanganai/Hlanganani ) که به دنبال ترویج میراث غنی کشور، مهمان نوازی و نمایش زیمبابوه به عنوان یک مقصد گردشگری آفریقایی اصیل است، برای اکتبر در شهر بولاوایو برنامه ریزی شده است. این نمایشگاه از 12 تا 14 اکتبر در مرکز نمایشگاه های بین المللی زیمبابوه برگزار می شود.

این نمایشگاه در دوره های قبلی شرکت کنندگانی را از کشورهای اروپا، آمریکا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه جذب کرده است. رویداد سالانه سازمان‌دهی شده توسط سازمان گردشگری زیمبابوه (ZTA) با مشارکت وزارت محیط‌زیست، آب و هوا، گردشگری و صنعت مهمان‌نوازی، بستری را برای فعالان گردشگری، اعم از محلی و بین‌المللی، فراهم می‌کند تا بتوانند شبکه‌سازی کنند، فرصت‌های همکاری را بررسی کنند، و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه بخشی از طرح بازیابی گردشگری با هدف دستیابی به اقتصاد 5 میلیارد دلاری تا سال 2025 است. خانم وینی موچانیوکا، مدیر اجرایی سازمان گردشگری زیمبابوه در بیانیه‌ای گفت این نمایشگاه امسال نور گردشگری را روشن می‌کند و کل صنعت سفر و گردشگری را در کانون توجه قرار می‌دهد. او از بازیگران جدید این بخش خواست تا از این نمایشگاه برای بازدید و به نمایش گذاشتن مشاغل خود استفاده کنند. هم اکنون ثبت نام برای این نمایشگاه به صورت آنلاین در حال انجام است.

/https://www.herald.co.zw/sanganaihlanganani-expo-ready-to-roar

کد خبر 16761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =