مرکز مبادلات زیمبابوه چین؛ از هنر برای بیان احساسات و آرزوهای خود استفاده کنید

مرکز مبادلات زیمبابوه چین (CZEC) یک سازمان غیردولتی محلی است که برای پیشبرد توسعه فرهنگی و اجتماعی-اقتصادی در زیمبابوه تأسیس شده است

مرکز مبادلات زیمبابوه چین (CZEC) یک سازمان غیردولتی محلی است که برای پیشبرد توسعه فرهنگی و اجتماعی-اقتصادی در زیمبابوه تأسیس شده است و در عین حال بورسیه‌های تحصیلی، برنامه‌های استعدادیابی و کمک‌های اجتماعی و طرح‌های دیگری را ارائه می‌دهد.

زیوانای استیو ژائو، رئیس مرکز CZEC گفت: هنر و خلاقیت باید برای کمک به کودکان، به ویژه آنهایی که از جوامع محروم هستند، در بیان احساسات و آرزوهای آنها استفاده شود. هفته گذشته، CZEC با همکاری یک مدرسه که کودکان کم برخوردار، یک رویداد مشترک را در روز جهانی کودک اجرا کرد. در این رویداد دانش‌آموزان با یک استاد دوره کلاس نقاشی را گذراندند. ژائو گفت که آنها با والدین و معلمان همکاری کرده اند تا به جمعیت جوان کشور در دستیابی به اهداف خود کمک کنند. وی افزود: برای ما، انتخاب حومه شهر برای مراسم بزرگداشت، جایی که بسیاری از مردم به آن نگاه تحقیر آمیز داشتند، راهی برای نشان دادن این بود که مهم نیست بچه کجا باشد، زندگی آنها اهمیت دارد و آنها سزاوار فرصتی برابر برای شنیده شدن هستند.

ژائو گفت آنها در حال افزایش تلاش برای استفاده از هنر برای کمک به توسعه روابط بین چین و زیمبابوه هستند. وی گفت: هدف آنها این است که از طریق بیان هنری، مسیری از روابط صمیمانه بین دو کشور را توسعه دهند که نه تنها روابط فرهنگی را تقویت می کند، بلکه به تمام جنبه های زندگی گسترش می یابد.

https://www.newsday.co.zw/life-amp-style/article/200019812/use-art-to-express-feelings-and-life-aspirations-zhao#google_vignette

کد خبر 17678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =