معرفی روسکینو

روسکینو یک سازمان دولتی است که صنعت محتوای سینما روسیه را در بازارهای بین‌المللی نمایندگی می‌کند. اپراتور ملی برای تبلیغ فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و انیمیشن و همچنین پتانسیل خلاقانه و فرصت‌های تولید مشترک است.

معرفی روسکینو

روسکینو یک سازمان دولتی است که صنعت محتوای سینما روسیه را در بازارهای بین‌المللی نمایندگی می‌کند. اپراتور ملی برای تبلیغ فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و انیمیشن و همچنین پتانسیل خلاقانه و فرصت‌های تولید مشترک است. تاریخچه ایجاد این شرکت به سال 1924 باز می‌گردد هنگامی که با حکم شورای کمیسرهای خلق، ساوکینو برای تولید و توزیع فیلم در داخل و خارج از کشور در زمان اتحاد شوروی تأسیس شد.

فعالیت روسکینو همچنین با هدف تقویت وجهه روسیه در عرصه بین‌المللی و توسعه صادرات صنایع خلاق است.روسکینو محتوای روسی را در بازارهای کلیدی بین‌المللی و دیگر پلتفرم‌های صنعتی (فروم‌ها، کنفرانس‌ها) تبلیغ می‌کند و مشارکت شرکت‌های روسی را تحت برند Russian Content Worldwide (بازار فیلم روسیه) سازماندهی می‌کند.علاوه بر این، این شرکت برگزارکننده رویداد خریداران محتوای اصلی روسیه است که طی آن پروژه‌های روسی به خریداران محتوای بین‌المللی ارائه می‌شود. یکی دیگر از وظایف روسکینو برگزاری روزهای سینمای روسیه در خارج از کشور تحت برند «جشنواره فیلم روسیه» است.

این شرکت به عنوان کارشناس صنعتی و مشاور تولیدکنندگان محتوای روسی در مورد موضوعات تبلیغات بین‌المللی نیز عمل می‌کند. برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای را با نام تجاری ROSKINO Academy با هدف آموزش فیلمسازان روسی جهت مشارکت در صنعت محتوای بین‌المللی برگزار می‌کند.یکی از اهداف شرکت روسکینو توسعه یک سیستم موثر برای حمایت از محتوای روسی در بازارهای خارجی، معرفی روسیه به عنوان یک شریک قوی برای همکاری‌های بین‌المللی و افزایش شفافیت صنعت محتوای روسیه است.به منظور تبلیغ مناطق و جمهوری‌های روسیه به عنوان لوکیشن فیلم برای گروه‌های فیلم خارجی، روسکینو تورهای ویژه‌ای را برای فیلمسازان خارجی به عنوان بخشی از پروژه فیلم‌سازی در روسیه برگزار می‌کند.

آکادمی روسکینو

آکادمی روسکینو یک پروژه آموزشی برای صنعت فیلم روسیه و صنعت محتوای خلاق است که توسط کمپانی روسکینو در سال 2022 با حمایت وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه ایجاد شده است. این پروژه بیشترین دانش و مهارت‌های کاربردی را برای اجرای طرح‌های بین المللی فراهم می‌کند. این پروژه فضایی برای گفتگوی بین فرهنگی است و متخصصان روسی که با موفقیت در بازارهای خارجی کار می‌کنند، این فرصت را دارند تا تجربیات خود را به اشتراک با دیگران بگذارند و از تجربه متناظران بین‌المللی استفاده کنند.. ماموریت آکادمی روسکینو افزایش مشارکت متخصصان روسی در حوزه بین‌الملل با ارائه دانش و تخصص مرتبط است.

در سال 2022، آکادمی روسکینو مجموعه‌ای از سمینارهایی را با هدف معرفی فیلم‌سازان روسی با ویژگی‌های بازارهای بین‌المللی جدید برگزار کرد. در مجموع سیزده سمینار آنلاین با مشارکت هفده کارشناس بین‌المللی در بازارهای فیلم چین، غرب آسیا و شمال آفریقا، هند و همچنین کشورهای مستقل مشترک المنافع به ویژه ازبکستان و قزاقستان برگزار شده است.

محتوای روسی در سرتاسر جهان

محتوای روسیه در سراسر جهان (RCW) نام تجاری چتر ملی صنعت محتوای روسیه است. محتوای روسیه در سراسر جهان همه متخصصان صنعت روسیه را که محصولات خود را در بازارهای بین‌المللی تبلیغ می‌کنند گرد هم می آورد و برای افزایش آگاهی مخاطبان حرفه‌ای جهانی در مورد توانایی‌های صنایع خلاق روسیه در ساخت فیلم، سریال‌های تلویزیونی و انیمیشن و همچنین در مورد ظرفیت همکاری‌های گسترده بین‌المللی روسیه طراحی شده است.

بازارهای فیلم

پلتفرم‌های کلیدی برای ترویج صنعت روسیه در خارج از کشور، بازارهای بین‌المللی فیلم هستند. شرکت در رویدادهای تخصصی این فرصت را به صنعت روسیه می‌دهد تا با جامعه حرفه‌ای بین‌المللی ارتباط برقرار کند، پروژه‌های خود را ارائه دهد، روندهای سینمای جهان را مطالعه کند و ترجیحات مخاطبان در بازارهای مختلف را بررسی نماید. برنامه‌های تجاری بازارهای فیلم شامل نمایش پروژه‌ها، ارائه‌ها و رویدادهای دیگر است. شرکت‌کنندگان در بازار فیلم شامل تهیه‌کنندگان بین‌المللی، خریداران، نمایندگان فروش، برگزیدگان جشنواره فیلم و دیگر متخصصان این صنعت هستند.

در پایان آوریل 2022، اینا آناتولییونا شالیتو به عنوان مدیر جدید روسکینو انتخاب شد.همکاران روسکینو در روسیه وزارت فرهنگ این کشور و بنیاد سینما هستند.

راه‌های ارتباط:

https://roskino.org/

https://vk.com/roskino

https://www.youtube.com/@ROSKINORussianContentWorldwide

https://t.me/roskino_rcw

info@roskino.org

منبع:

https://roskino.org/

کد خبر 17880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =